2018/08/05

Mini lookbook LE



Zdania na temat ostatniej kolekcji LE były podzielone, także wśród naszej redakcji. Ostatecznie okazało się, że tylko ja i Najka kupiłyśmy co nieco. Nie omieszkamy się jednak Wam pokazać naszych propozycji w tym naprawdę mini lookbooku ;)


Najka.

1. top – Velvet Orchid, marynarka – Callie’s Picks, pasek – YH, spodnie – Callie’s Picks, torebka – Evil Panda, buty - LE 2. choker – SS Gift, top – Versace, pasek – Callie’s Picks, top – Callie’s Picks, płaszcz – VOILE, torebka – Couture, spodnie – LE, szpilki – Callie’s Picks


cherry9713

1. kolczyki - Riviera, marynarka - LE, top - Nelly, spodnie - LE, pasek - LE, torebka - PPQ, buty - Subcouture
2. kolczyki - Callie's Picks, body - Callie's Picks + Balmain, sukienka - Caliie's Picks, torebka - Callie's Picks, buty - LE
3. top - Bonjour Bizou + Spring Surprises, spodnie - LE, pasek - LE, torebka - Callie's Picks, buty - Spring Surprises

9 komentarzy:

  1. Druga Najki oraz pierwsza i trzecia Cherry to cudo <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Dostawa fuu, ale stylizacje są mega!

    OdpowiedzUsuń
  3. W dostawie podobały mi się jedynie paski i pomarańczowe butki C: Stylizacje są świetne :D Najbardziej podoba mi się trzecia od Cherry C:

    OdpowiedzUsuń
  4. podoba mi się druga stylizacja Najki oraz pierwsza i trzecia Cherry :) ja tam nic nie kupiłam i nie ubolewam xd

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  5. A mi się tak szczerze to żadna ze stylizacji nie podoba, żadna nie przekonałaby mnie do zakupu tych rzeczy :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Trzecia stylizacja od Cherry jest świetna! W pierwszej stylizacji Najki mam wrażenie, że połączenie tych butów ze spodniami daje efekt pogrubienia.

    OdpowiedzUsuń
  7. Boże, Cherry weź wyjdź. Te stylki są za piękne

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwsza stylizacja Najki byłaby świetna, ale te buty, to wszystko zniszczyły. Wyglądają tu paskudnie i ani trochę nie pasują. W drugiej podobnie, byłoby super, ale bez torebki. Zmiana jej dużo by dała, ta jest po prostu brzydka no i nie pasuje.
    Pierwsza Cherry jest ładna, ale w sumie jak tak patrzę to trochę denerwuje mnie ten odcień torebki albo bluzki, w Twojej wielkiej szafie znalazłabyś coś pewnie bardziej pasującego!:D Druga jest okej, bez szału. Taka zwyklutka i całkiem ładna. Ale przez tą pozę doll wygląda na grubą:/ Twoja ostatnia stylizacja jest przepiękna, ale dałabym jakieś kolczyki i byłoby perfecto c;

    OdpowiedzUsuń