2018/08/18

Oceny Apartamentów

wyspaso


Rzadko widuję pokoje, w których połączenie stanowi biel z kolorem czerwonym, pomarańczowym i różnymi jego odcieniami. Faktycznie ciężko jest stworzyć coś ciekawego w tych barwach, coś co nie będzie wyglądało kiczowato. Podoba mi się styl tego pokoju, przypomina bollywoodzkie filmy. Z kilku elementów stworzyłaś całkiem ładne łóżko, widok za oknem oraz sama jego dekoracja jest nieziemska, a komoda z lustrem idealnie się z tym wszystkim zgrywają. Usunęłabym tę roślinkę, która znajduje się po lewej stronie, a także pufę w cętki. Pomyślałabym również o przestawieniu lub całkowitym zlikwidowaniu sterty gazet, dzięki czemu pokój będzie bardziej przejrzysty, a uwaga skupiona na tym, co najważniejsze.
Moja ocena: 4,5/5

Sweetbravo1


Na pierwszy rzut oka pokój wydaje się być wprost idealny - niby niczego mu nie brakuje, biel+pastele to przecież bezpieczne i zawsze modne połączenie, ale jednak po dokładnym przyjrzeniu się można znaleźć kilka mankamentów. Po pierwsze - po lewej stronie krzesło z tym stoikiem niezbyt współgrają z prześliczną kuchnią, w której zakochałam się od pierwszego wejrzenia. Mogłaś zdecydować się na białą komodę, na której ustawiłabyś ten wazon i wyglądałoby to o wiele lepiej. Po drugie - jak już mówiłam kuchnia jest cudowna, ale jedyną rzeczą jaką radzę usunąć to naklejka na lodówce (magnes), która po prostu zaburza całą delikatność. Ogromny plus za pomysłowość związaną ze stworzeniem stołu, świetna koncepcja! ;) W dalszej części widzimy salon i niby sofa ze stolikiem i dekoracjami, które się na nim znajdują wyglądają całkiem dobrze, tak jeśli stosujesz połączenie bieli z pastelami postaw albo tylko na srebrne, albo tylko na złote elementy, zmieszanie ich nie wygląda zbyt oszałamiająco.
Moja ocena: 4/5

Co sądzicie o tych pokojach? Zgadzacie się z ocenami?

5 komentarzy:

  1. Pierwszy jest bardzo ładny, nic bym nie zmieniła. Jest super:)
    Drugi jest jeszcze lepszy, ale kąt lewy, to wszystko zepsuł. Zmieniłabym kolor ściany;)

    OdpowiedzUsuń
  2. pierwszy pokój jest świetny :) drugi mi jakoś nie przypadł do gustu,chyba oddzieliłabym kuchnię od tego salonu,a i kącik z lewej strony średnio wygląda

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  3. Bradziej podoba mi się pierwszy pokój, jest taki niebanalny ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsze dla mnie 5/5, dawno nie widziałam takiej kolorystyki w tak smacznym wydaniu!
    Drugie 3/5, tylko kuchnię uważam za udaną, reszta jest kiczowata.

    OdpowiedzUsuń