2018/08/25

Oceny Apartamentów

WspanialyNick


Piękne wnętrze, aż brak mi słów, bo generalnie nie ma czego komentować. Wyobraźnia, kreatywność i talent :)
Ocena: 5/5

LolkaTiara


Myślę, że wnętrze jest po prostu niedokończone. Coś tam zaczęłaś już meblować, ale podejrzewam, że nie przewidziałaś, iż już czas na ocenę. Podoba mi się ustawienie ścian oraz kolorystyka pokoju. Miałaś dobry pomysł z oknami oraz z przepięknym widokiem. Ja bardzo lubię przestrzenne minimalistyczne wnętrza i mam nadzieję, że tak jak wykonałaś tę część pracy nad pokojem, podobnie będą wyglądały kwestie z urządzeniem.

Co sądzicie o tych pokojach? Może macie jakieś propozycje, co do urządzenia tego drugiego?

6 komentarzy:

  1. Omg, pierwsze wnętrze jest GENIALNE!

    OdpowiedzUsuń
  2. Strasznie podoba mi się zbudowanie przestrzeni w drugim. Pomysł z czarną kolumną nośną za oknem jest sztosem i chyba sama go kiedyś zastosuje u siebie.

    Anime-girlxd

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsze idealne, drugie szkoda, że niedokończone, ale ma potencjał:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsze wnętrze - cud, miód, malina. W drugim bardzo podoba mi się cały zarys, widać tu potencjał.
    GlamSlodka

    OdpowiedzUsuń