2018/08/22

Promocja na doładowania, nadchodzi Antidote

Zacznę od tego: A nie mówiłam?
Tak jak ostatnio pisałam, byłam pewna, że w najbliższym czasie pojawi się Antidote. Ale kompletnie nie spodziewałam się, że Antidote poprzedzi jeszcze limitowana kolekcja Young Hollywood i wyprzedaż starszych kolekcji w Plazie. Stardoll jest o krok(milowy) od moich najczarniejszych scenariuszy. Kiedy myślisz, że już bardziej się nie da, to oni pokazują, że jednak wszystko jest możliwe ;)
Z tej jakże wspaniałej okazji admini przygotowali nam "wyjątkową", dobrze znaną ofertę - 15% więcej stardollarów przy doładowaniu ss/sd. Oferta kończy się 26 sierpnia. Kolekcji możemy się spodziewać za pewne w piątek lub sobotę. 
Będziecie na nią czekać? Skusicie się na promocję?


19 komentarzy:

  1. Admini chcą nas wycisnąć ile się da. To już 4 kolekcja limitowana, było 5 tributow a do tego ta wyprzedaz, a i jeszcze Subcouture...

    OdpowiedzUsuń
  2. ostatnio doładowywałam sd, więc raczej się nie skusze.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciągną hajs jak się tylko da. Żałosne to już się robi. Mam nadzieję, że ta kolekcja to będzie lipa i nie będę żałować, że nie mam dostępu do kompa ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsza moja myśl: japierdo** Cherry to przez Ciebie... ahahahah
    Zapowiada się świetnie, ale to źle :( Zostały mi 3dni ss, miałabym więcej, ale jak doładowałam sobie 2-3dni temu to kasę zabrali, a ani ss jak i sd jak nie było, tak nie ma:) Pisałam do adminów, ale oczywiście przekierowywali mnie dalej - boku i te inne gówna.. Odpuściłam sobie, bo nie będę się szarpać z nimi, bo oni i tak mają własne zdanie. Żenada.
    Kusi mnie żeby kupić sobie jakiś pakiet, ale nie wiem, czy chcę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A czy po zakupie przyszedł Ci numer referencyjny na e-mail?

      Usuń
    2. Właśnie nigdy mi nie przychodzi i to jest dziwne xD
      Może przez to, że doładowywuje sms?

      Usuń
    3. Mi zawsze przychodziły niezależnie od wybranej opcji doładowania. Sprawdź dokładnie czy na 100% masz poprawnie wpisanego maila, jeśli tak to mimo wszystko radziłabym zmienić na jakiś nowy, może tam będą przychodzić. Numery referencyjne są mega ważne, to pierwsza rzecz jaką będą Cię pytać jakby cokolwiek działo się z kontem.

      Usuń
    4. Ale, że ktoś mnie zaprosił do znajomych czy napisał coś w KO, to przychodzą.

      Usuń
    5. może masz wyłączone jakieś tam opcje maili, bo ja np nie dostaje tych o zaproszeniach bo je sb wyłączyłam bo to niepotrzebny spam tylko

      Usuń
  5. Gdzie są jakies zdjecia tej nowej kolekcji? nie znam sie na tym poszuka mi ktos? 100sd w zamian

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spoilery będą zapewne jutro. Postaramy się wstawić je na bloga :)

      Usuń
  6. nie czekam,bo i tak nie mam prawie sd xd

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  7. Oł jaas, przecież nie mam innych wydatków. :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Wolałabym dodatkowy miesiąc ss, a nie jakieś gówniane 15%. Przecież 15% nawet nie sponiewiera ( ͡° ͜ʖ ͡°)

    OdpowiedzUsuń
  9. I TO RE-LE DZISIAJ
    WIELKIE XD XDDDDDDDDDDDDDDD

    OdpowiedzUsuń
  10. XDDDDD NOP PRZEPRASZAM XDDDDDD
    Nie wchodziłam na sd chyba od wczoraj i nie mam zamiaru przez najbliższy czas, bo szczerze mówiąc ta gra zaczyna mnie nudzić i robi się coraz bardziej żałosna.

    OdpowiedzUsuń