2018/08/16

SiM poleca

Sukienkę w czarno-biały wzór przypominający swym wyglądem wzór "pepitkowy" znalazłam zupełnie przypadkowo w sklepie Bonjour Bizou, gdzie kosztuje 16 sd. Od razu mi się spodobała ze względu - chociażby na klasyczną kolorystykę i piękne czerwone maki, które nadają jej nadzwyczajnego charakteru. Pepitka, inaczej nazywana jest "psim zębem" lub kurzą stopką" łączy w sobie styl tradycyjny z nowoczesnym wyrafinowaniem. Jest jednym z najbardziej rozpoznawalnym wzorem, którego historia sięga III w. n.e. To niewiarygodne jak wiele ma odsłon. Można ją stosować w casulowych, sportowych, czy wieczorowych outfitach i zawsze będzie wyglądała olśniewająco. W stylizacji, sukienkę którą Wam polecam, postanowiłam połączyć z klasycznym białym topem, dodałam pasek i naszyjnik, gdyż według mnie zastosowanie srebrnych dodatków jest tutaj najbezpieczniejszym krokiem. Całość dopełnia marynarka i oczywiście kopertówka.
| Sukienka - Bonjour Bizou | Okulary - darmówka | Naszyjnik - Royalty | Koszulka - Dolce&Gabbana Tribute | Pasek - It Girls | Kopertówka, blazer - Callie's Picks | Buty - Pals |

Co sądzicie o dzisiejszym zestawie?

Po rozwinięciu posta możecie sprawdzić wyniki konkursu, w którym Waszym zadaniem było wykonanie stylizacji z użyciem kombinezonu. Zapraszam!

Wygrywasz 50 sd, po nagrodę zgłoś się mojej KG w ciągu 48 h. Gratulacje! :)

9 komentarzy:

  1. Świetna stylizacja, sukienka również. Koniecznie musi znaleźć się w mojej szafie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna sukienka i stylizacja, namówiłaś mnie, totalnie muszę ją kupić! Natomiast za pepitką w realu jakoś nie przepadam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Po twojej stylizacji zakochałam się w tej sukience - muszę ją kupić! <3
    Genialna stylizacja :D
    I gratuluję wygranej! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie widziałam tej sukiebki :D mnie również namowilas do zakupu :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie! Jestem zachwycona stylizacjami.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna stylizacja, ale ja nie jestem zachwycona tą stylizacją jak inni. Ta marynarka średnio tutaj wygląda. Ale sukienka niezła może ją zakupię ;>

    OdpowiedzUsuń
  7. stylizacja jest ładna,ale zmieniłabym marynarkę...jeśli chodzi ogólnie o sukienkę to mi się ona nie spodobała

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  8. Czesc, tu Nataniela_, niestety nie moglam odebrac nagrody wczesniej, ale czy dzisiaj wieczorem bedzie jeszcze aktualna?

    OdpowiedzUsuń