2018/08/30

SiM poleca

Basics to sklep, który w StarPlazie istnieje chyba od zawsze i z pewnością nie ma wśród nas osoby, która nie posiadałaby przynajmniej jednej rzeczy z kolekcji. Dobrze pamiętam swoje początki w grze oraz pierwsze dostawy, gdzie ubrania były komicznie tanie. Nie były one jakoś pięknie wycieniowane, generalnie ich wygląd pozostawiał wiele do życzenia, ale były proste, tanie w przeróżnych kolorach, było w czym wybierać i naprawdę w tamtych czasach sklep przeżywał okres swojej świetności. Nic więc dziwnego w tym, że ubrania są identyczne, a rozróżnia je tylko kolorystyka - w końcu mają stanowić bazę - jak sama nazwa wskazuje - podstawę. Prawdą jest zatem stwierdzenie, iż zaledwie kilka ubrań daje każdej kobiecie możliwość stworzenia ogromnej ilości stylizacji. Tego typu stroje są również bardzo uniwersalne, pasują do każdego typu sylwetki, jak i na każdą okazję. Wszystkie te neutralne ubrania po odpowiednim ich dobraniu będą eksponować walory każdej figury, a także stanowić inspiracje do tworzenia nowych zestawów. 
(1) Biała koszula (2) Granatowe jeansy (3) Czarna sukienka (4) Biały T-shirt (5) Skórzana ramoneska

W dzisiejszych stylizacjach użyłam szarego sweterka i długiej białej spódnicy. Pierwszą rzecz postanowiłam połączyć z klasycznymi czarnymi spodniami, dużą torbą z frędzlami oraz moimi ukochanymi butami, dzięki którym każda stylizacja wygląda ładnie. Całość dopełniłam kurtką. Nie mogło zabraknąć kolczyków :) Durgi zestaw to po prostu koszula w błękitne paski, biała torebka i sandały - elegancko :) Ale to nie wszystko, bo w dzisiejszym poście prezentuję Wam również stylizacje z użyciem artykułów z Basics wykonane przez Najka. oraz cherry9713! Dajcie znać, co sądzicie o tego typu postach, miłego dnia!

| Kolczyki - Otto | Bluzka - Basics | Kurtka - Bonjour Bizou | Spodnie - darmówka | Torebka - Subcouture | Buty - Nelly.com |
| Okulary - Killah | Naszyjnik - MSW | Koszula - Clique | Spódnica - Basics | Torebka - Velvet Orchid | Buty - Nelly.com |
| Kolczyki - Fallen Angel | Okulary - It Girls | Kombinezon - Basics | Sweter - Bonjour Bizou | Pasek - Callie's Picks | Buty - It Girls | Torebka - Royalty |
| Kolczyki - Riviera | Kurtka - Balenciaga | Kombinezon - Basics | Łańcuszek - Callie's Picks | Torebka - no name | Szpilki - Subcouture |

| Opaska - Nelly | Naszyjnik - Antidote | Bluzka - Basics | Nerka - Subcouture | Spodnie - LE | Bransoletki - 2x Mr. + Diesel | Rajstopy - Miss Sixty | Buty - Nelly |
| Opaska - Velvet Orchid | Pasek + choker - Decades | Top - Subcouture | Kurtka - Bonjour Bizou | Spódnica - Basics | Plecak - Fallen Angel | Zakolanówki - Evil Panda | Buty - Tingeling |

8 komentarzy:

  1. mam trochę ciuchów z tego sklepu,są uniwersalne :) co do stylizacji to podoba mi się pierwsza Kai,obie Najki i druga Cherry :) co do postu to podoba mi się,bo można również zobaczyć propozycje dziewczyn z rzeczą która jest głównym tematem :)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  2. Ofc posiadam kilka rzeczy z Basic, o ile nie wszystkie :p
    Ze stylizacji podobają mi się wszystkie Najki i Cherry.

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię ten sklep. Stylizacje są super!

    OdpowiedzUsuń
  4. Post jak zwykle świetnie napisany, bardzo fajnie się go czyta.
    Tym razem Najka wygrała - genialne stylki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mam za wiele rzeczy z basics, ponieważ mam problem z ich stylizowaniem. Stylizacje wyszły super, a w tej lewej od Cherry się totalnie zakochałam, tak bym nawet mogła w realu się ubrać ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi się podoba pierwsza od Kai, wszystkie Najki i pierwsza Cherry :) Bardzo dobry artykuł, przyjemnie się czyta :)
    anulcia345

    OdpowiedzUsuń