2018/08/10

STARDOLL ALTERNATYWNIE


LeHappy

 LeHappy - Luanna Perez, czyli w zasadzie jedyna blogerka modowa jaką znam i lubię. Dlaczego? Ano dlatego, że dziewczyna prezentuje przede wszystkim modę alternatywną i ma styl dość podobny do mojego. Jej zadziorne stylki, nie tracą przy tym dziewczęcego uroku. Ma też piękne czerwone włosy, które uwielbiam, zresztą sama posiadam taki kolor ;D Nie mogłam więc nie stworzyć o niej postu. Przygotowałam dla Was kilka zdjęć prezentujących stylizacje LeHappy, abyście mogli ją lepiej poznać (chociaż na pewno wpadliście kiedyś na jej fotki w necie):


A takie stylizacje ode mnie:

Znacie LeHappy? Co myślicie o dzisiejszych stylkach? :D
________________________________________________________________


WYNIKI KONKURSU CASTLE PARTY

1 miejsce - 40 sd - Marta32222

2 miejsce - 25 sd - izolda1996-k


3 miejsce - 15 sd - TOLA27555



Po nagrody zgłoście się w mojej księdze gości ( rockarolla_ ) przed upływem 48h. 
Zarezerwujcie coś za podaną kwotę + prowizja lub napiszcie co chcecie z listy życzeń :) 



12 komentarzy:

  1. O jezu kocham Luanne ♥ Jest idealna :D Stylizacje śliczne i mega dziękuję za 2 miejsce ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Włosy modelki mega. Podobnie jak stylizacje, zarówno jej jak i twoje.
    Dziękuję za 3 miejsce.
    TOLA27555

    OdpowiedzUsuń
  3. Blogerka jak blogerka, tyle, że alternatywna. stardollowy10

    OdpowiedzUsuń
  4. wiele razy śmignęły mi gdzieś na jakiś stronach jej fotografie,ogólnie styl ma bardzo fajny :) ja też miałam ostatnio czerwone włosy,ale moje podchodziły pod kolor wiśni ;p jeśli chodzi o stylizacje to podoba mi się druga :) pierwsza jest ładna,ale grafika tych butów to klapa :x ps. czy ktoś malował kiedykolwiek włosy tonerami??długo się trzyma taki kolor?? xD

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tonery szybko schodzą i w sumie, żeby dobrze wyszły to też trzeba rozjaśnić włosy, dlatego wydaje mi się, że już lepiej użyć farby, bo przynajmniej dłużej posiedzi na włosach ;)

      Usuń
    2. o nie,nie lubię farb xd bo potem tylko w kółko odmalowywać te odrosty trzeba xd chyba jednak zostanę przy szamponetkach xD

      martusia-16

      Usuń
    3. No niby tak, chociaż ja się z tym za bardzo nie przemęczam, a szamponetki mnie wkurzają, bo strasznie szybko schodzą:D

      Usuń
  5. Słyszałam o niej sporo, jest śliczna. A styl ma niesamowity! Obie stylki są piękne, ale pierwsza to miłość!
    Serdecznie dziękuję za 1miejsce, nie spodziewałam się!:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja blogów modowych nie czytam, więc i jej nie znam. Ale jest śliczna i ma świetny styl! :D
    Stylizacje jak zawsze świetne.
    No i gratuluję zwycięzcom, podium jak najbardziej zasłuzone :D

    OdpowiedzUsuń
  7. O ja, Twoja doll wygląda dosłownie jak jej kopia :D Stylizacje konkursowe wyszły naprawdę bardzo fajnie C: Pierwsze miejsce zdecydowanie zasłużone, gratulacje :D

    OdpowiedzUsuń