2018/09/16

Wyniki re-LE

Na początku chciałbym Was bardzo przeprosić, że wyniki pojawiają się tak późno. Nie będę ukrywać - z początku całkiem o nich zapomniałam 😓, a później wyjechałam na kilkudniowy wyjazd i nie miałam możliwości ich opublikować, ale o to są :) Z racji dużego opóźnienia postanowiłam nagrodzić drobnym upominkiem każdego z Was, więc naturalnie oprócz osób, które są na podium proszę też o zgłoszenie się pozostałych osób, które brały udział w konkursie :)

Muszę też napomknąć, że jesteście niesamowici - nawet kiedy robicie stylizacje "piękne inaczej" to i tak mają coś w sobie! Najwidoczniej poczucie stylu płynie ludziom grającym w Stardoll we krwi! :D

Przejdźmy do wyników:



1 miejsce:
W tej stylizacji urzekło mnie to, że kompletnie wszystkie elementy się od siebie różnią, nic nie łączy się kolorem, krojem czy fakturą - dlatego zasłużone pierwsze miejsce!

Nagroda:


2 miejsce:

Warstwy ubrań zmodyfikowały sylwetkę, dzięki czemu możemy ukryć każdy mankament naszego ciałka, a do tego ten piękny strój podkreślają równie piękne złote kozaczki.

Nagroda:


3 miejsce:
Ta urocza czarna miniówa stanowi idealny komplet z butami! Myślę, że obok tej stylizacji żadna rasowa Karyna nie przeszłaby obojętnie :)

Nagroda:

Wyróżnienie:
Róże jako stanik - TO JEST TO!

Nagroda:


Po nagrody proszę o zgłoszenie się do mojej księgi gości (cherry9713). Z powodu mojego spóźnienia z wynikami daję na to aż tydzień (czyli do 23.09)
Mam nadzieję, że cały ten konkurs, wyniki jak i  moje komentarze do stylizacji przyjęliście z dużym dystansem. Miała to być tylko zabawa na rozluźnienie i typowe powygłupianie się :)

Życzę każdemu udanego wieczoru!



8 komentarzy:

  1. Dzięki, dzięki:D
    Muszę powiedzieć, że najbardziej mnie zauroczyła stylizacja Cyrstalwaters!:D

    OdpowiedzUsuń
  2. No ja po prostu wiedziałam, że jest to konkurs dla mnie XD
    Gratuluję wszystkim, bo stylki są naprawdę paskudne (co w tym przypadku jest chyba komplementem?;)) i dziękuję za druge miejsce :D

    OdpowiedzUsuń
  3. A jeśli ktoś nie wygrał to znaczy, że robi za ładne stylizacje? :D :D :D Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  4. Crystal powinna wygrać, takiego koszmaru dawno nie widziałam xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję, w tym przypadku to brzmi jak komplement XD

      Usuń
  5. Ten konkurs był sztosem i prace też są mistrzowskie :D

    OdpowiedzUsuń