2018/10/01

METAMORFOZA: KAROLINNAAA2222

Cześć! Zapraszam Was do obejrzenia metamorfozy Karoliny :) 

PRZED: Cała stylizacja to tylko trzy elementy. Dobrze dopasowane co prawda i to w zasadzie tyle co mogę powiedzieć. Twarz doll jest ładna. Czerwone usta + czarne włosy - klasyka, która nigdy nie wyjdzie z mody :)

PO: W stylizacji 'po' skupiłam się na płaszczu, do którego dobierałam pozostałe rzeczy. Czerwona bluzka pod spodem miała nawiązywać do koloru ust, a pasek do płaszcza. Reszta to raczej klasyka - mała czarna zrobiona z bluzki i spódnicy oraz kozaki i rajstopy. Z torebki zrezygnowałam, bo nawet nie bardzo było gdzie ją dać. Natomiast jeśli chodzi o twarz - postanowiłam nadać włosom jakiś szalony kolor. Chyba dlatego, że zawsze widzę Twoją doll w klasycznych kolorach. Tak więc włosy były elementem wyjściowym, potem zrobiłam makijaż na policzkach i górnej powiece, zmieniłam brwi na wyglądające nieco bardziej naturalnie oraz usta, również w naturalnym kolorze. Dodałam też niebieskie kolczyki, które delikatnie się błyszczą na tle włosów. 


Jak Wam się podoba dzisiejsza metamorfoza? 

7 komentarzy:

  1. jeśli chodzi o stylizacje to ta po jest świetna :) w stylizacji przed brakuje mi narzutki i jakiś kolczyków lub bransoletki,jeśli chodzi o twarz to tym razem nie podoba mi się ani ta przed ani po :/

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylizacje podobają mi się obie, ale w moim stylu jest bardziej ta po. Natomiast w twarzy przed nie lubię tych brwi i moim zdaniem są za wysoko. Ale wielki plus za to, że doll jest taka 'naturalna' . Co to makijażu po, to twarz jest cudowna, ale nie jestem już fanką tej fryzury :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ze stylizacji wolę wersję przed. A przy makijażu lubie obie wersję, ale zmiana brwi wyszla na dobre, wiec wybieram wersję po

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna stylizacja po! Ogólnie super metamorfoza, na plus:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tęskniłam za metamorfozami <3
    Co tu dużo mówić, jsteś moim metamorfozowym mistrzem ¯\_(ツ)_/¯

    OdpowiedzUsuń
  6. W wersji przed brakuje mi dodatków, ewentualnie lepszych butów, które dopełniłyby całość. W stylizacji, którą proponujesz podoba mi się zestaw płaszcz+pasek+kozaki, natomiast reszta ubrań moim zdaniem psuje tę stylizację, zwłaszcza ten karmazynowy top. Jeśli chodzi o makijaż, to jestem za tym, by te brwi zostały już na stałe, wyglądają o wiele lepiej od kresek. :-)

    Btw. Odbieracie jeszcze stylizacje podsyłane od obserwatorów?

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapomniałam w ogóle o metamorfozie, że się zgłosiłam xD
    Stylizacja i makijaż od miesiąca te same, bo nie mam czasu niestety na korzystanie z komputera.
    Stylizacja 'po' jest ładna, ale ten "kolorowy" top mi jakoś nie pasuje, po za nim jest super!
    Co do makijażu, w realu jestem tapeciarą, choć od pół roku nie mam czasu nakładać tony szpachli, to na sd wolę "mniej", co do brwi - "kreski" mi się podobają, sama takie mam hehe Makijaż jest 'po' jest ładny, tylko kolor włosów jakoś do mnie nie przemawia, ale może postaram się zrobić podobny makijaż, bo dość lekki, a bogaty. ;)

    OdpowiedzUsuń