2018/10/15

METAMORFOZA: NAJKA.

Hejejjejeje! Dzisiaj zajęłam się metamorfozą Najki. Nie myślałam, że tak dobrze poczuję się w Twojej szafie i salonie piękności, a jednak! Ja się bawiłam doskonale. Jak się spisałam - oceńcie sami :) 


PRZED: Nie powiem, przyszykowałaś mi niezłe wyzwanie tą stylizacją:D Skórzana kurtka, wysokie buty, okulary - ostatnimi czasy to mój ulubiony schemat ubierania, więc do metamorfozy musiałam przygotować coś zupełnie innego niż planowałam :D Wracając jednak do tematu - wszystko super, może tylko pokusiłabym się o inną koszulkę i pomniejszyła trochę oksy. Zaś jeżeli chodzi o makijaż - świetne kolory, ładna twarz, wszytko supi i w ogóle :D

PO: Na początku chciałam przygotować jakiś total black look, ale że zawsze staram się robić coś innego niż to, co zastaję w apartamencie wybrałam sobie połączenie niebieskiego i czerwonego. Twarz jak już wcześniej napisałam - jest bardzo ładna, więc nie widziałam potrzeby zmieniania jej elementów, może delikatnie zmieniłam proporcje unosząc brwi, oczy i nos tak żeby lepiej wyglądały z inną fryzurą. Oczy pomalowałam na liliowo-zielono, a usta na czarno i dodatkowo przeciągnęłam zielonym błyszczykiem. Zdjęłam też cienie z transform i pomalowałam policzki. 

Dajcie znać co myślicie :)
 

13 komentarzy:

  1. stylizacja po jest świetna :) stylizacja przed też jest fajna,ale nie podobają mi się te leginsy,makijaż przed jest bardzo ładny :) twarz po również wygląda bardzo ładnie :)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna! Ze stylizacji wolę wersję po, w tej przed rażą mnie te spodenki (na ten kolor mam uczulenie:D)
    A twarz w obu wersjach jest śliczna! A te kolczyki krzyże to są starsze od mojego konta chyba, bo pamiętam jak chciałam je kiedyś kupić a już nie były dostępne

    OdpowiedzUsuń
  3. Wolę stylizacje po. Dżins z czerwienią wygląda super. W przed zmieniłbym moze te szorty na czarne. Ten karmwlowy kolor tak średnio mi tam pasuje.
    W przypadku twarzy podobają mi się obie wersje

    OdpowiedzUsuń
  4. To było specjalne zagranie z tą stylizacją.B)
    Po wygląda świetnie i stylizacja i makijaż. Dzięki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak żem czuła :D Ale chociaż w makijażu zrobiłam czarne usta :D Bardzo mnie cieszy, że Ci się podoba :))

      Usuń
  5. Dollka prześliczna przed i po, stylkę wolę po

    OdpowiedzUsuń
  6. Najka proszę, proszę wybacz mi, ale podoba mi się bardziej stylizacja Rocki - nie bij!!!
    Ale oczywiście w każdym wydaniu Najka prezentuje się bosko - jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Obie wersje są dobre, ale "po" jednak jest lepsza.

    OdpowiedzUsuń
  8. Stylizacja nie podoba mi się żadna - czy na Najce. przed czy po. Obie są nie dla mnie. A twarz, cóż. Ja tam praktycznie to nie widzę zmiany. Charakterystyczne cechy twarzy zostały i wcale nie mówię tu o częściach twarzy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeczytaj opis to się dowiesz czemu tak ;)

      Usuń
    2. To nadal nie zmienia faktu że nie widzę tu zmiany Xd

      Usuń
    3. No wiesz zrobiłam dwa takie same screeny i tylko wciskam kit, że makijaż jest inny xD

      Usuń
    4. Przecież nie zawsze musi być to spektakularna metamorfoza i zmiana o 180°. Czasem fajnie jest zobaczyć po prostu przyjemny makijaż wykonany przez kogoś innego, takie jest moje zdanie :)

      Usuń