2018/10/05

SiM poleca

Chyba żadna z nas nie wyobraża sobie sezonu jesień-zima bez zaopatrzenia się w odpowiednie ubrania. Klasykiem są oczywiście ciepłe swetry, które już od dawna królują na wystawach. Na szczęście dawno przestały panować przekonania, że jest to ubranie bezkształtne, a wręcz przeciwnie - cały czas podążają za zmieniającymi się trendami, pod względem fasonów, wzorów i kolorów. Rzeczy tego typu dodają uroku każdej kobiecej stylizacji - idealnie nadają się do spodni, spódnicy, do codziennych, jak i wyjściowych outfitów. Sweter jest rzeczą, w którą warto zainwestować, bo dobry gatunkowo model może nam posłużyć przez wiele lat. Jeżeli chodzi o kolory, tu również mamy ogromny wybór - jesienią królują "ciemniejsze" barwy - granat, bordo, czerń, zieleń, ale warto też postawić na pastele, kolor szary, czy musztardowy. W połączeniu z odpowiednimi ubraniami zawsze będą wyglądać niesamowicie.

Na powyższym obrazku przedstawiłam kilka swetrów, które znajdują się w mojej Stardollowej szafie i takie które używam. Co do stylizacji - postanowiłam użyć sweterka z najnowszej dostawy Bonjour Bizou oraz mojego ostatniego nabytku z golfem pochodzącego z Nelly.com. Urzekły mnie swoimi wzorami, uważam że wyglądają bardzo interesująco. Pierwszy - beżowy postanowiłam połączyć z pastelami, dzięki czemu uzyskałam lekką, dziewczęcą stylizację. A drugi w odcieniu ciemnej zieleni - z czernią oraz złotymi dodatkami.

W StarPlazie znajdziemy mnóstwo rodzajów swetrów - kardigany, zapinane, z golfem, z odkrytymi ramionami... wystarczy poszukać, przymierzyć i przede wszystkim zastanowić się, czy po zakupie takiej rzeczy będziemy miały z czym ją łączyć :D Ja często tak mam, że kupię coś do czego nic co mam w szafie mi nie pasuje i wybieram się na kolejne zakupy, przy czym tracę mnóstwo pieniędzy, dlatego teraz staram się bardziej racjonalnie podchodzić do sprawy :D
A Wy jaki macie stosunek do takich sytuacji? Lubicie nosić swetry? Dajcie znać, które Wy polecacie!

| Okulary, torebka - Pretty n' Love | Sweter, spodnie - Bonjour Bizou | Buty - Callie's Picks | Kolczyki - Voile |
| Sweter, naszyjnik - Nelly.com | Spodnie - darmówka | Torebka - Royalty | Buty - The Jet Set | 

7 komentarzy:

  1. Mam sporo swetrów na SD, są piękne!:D
    Pierwsza stylizacja jest całkiem fajna, druga średnio mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  2. w realu nie lubię ani swetrów ani golfów xd golfy to już wgl odpadają,bo mi przy szyi jest za ciasno i bym ciągle go poprawiała xd na sd to co innego,mam ich trochę tylko hmm....chyba rzadko je używam xD pierwsza stylizacja jest bardzo ładna :) druga średnio mi się podoba,jakoś nie lubię tych butów

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  3. Sweterki tylko na guziki lub z zamkiem, choć w realu nie lubię tych przez głowę, to na sd można ich fajnie użyć.

    OdpowiedzUsuń
  4. W reaulu swetry to życie, na stardollu mogą być :)
    Pierwsza stylizacja jest śliczna, taka dziewczęca :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja w realu lubię swetry, ale one nie lubią mnie (mam uczulenie na wełnę) więc rzadko który mi pasuje :D
    Na stardoll mam ich wiele, z tych co wymieniłaś moje ulubione to te oba ciemnozielone.
    Stylizacje spoko ale w drugiej zmieniłabym buty.

    OdpowiedzUsuń
  6. Swetry w realu to moja miłość, szczególnie te zakładane przez głowę, na stardoll z kolei jakoś niezbyt z nich korzystam, trochę chyba dlatego, że ciężko "wsadzić" je w spodnie czy spódniczkę

    OdpowiedzUsuń
  7. Może nie przepadam zbytnio za swetrami na sd, ale jest kilka naprawdę ładnych. Obie stylizacje wyszły fajnie:)

    OdpowiedzUsuń