2018/11/14

Callie's Picks

Jesteście gotowi na swój najszczęśliwszy bądź najokropniejszy dzień na Stardollu?
Przed chwilą Callie pojawiła się z nowymi, aż 3 piętrami dostawy z okazji setnej kolekcji tegoż właśnie sklepu. Na te wydarzenie - jak możemy przeczytać - Callie wybrała 100 samych perełek, by powiedzieć nam 100 razy "DZIĘKUJĘ". Ceny wahają się w granicach 9-39sd, 130-350sm.
Co poniektórzy zapytają dlaczego ma być to kolekcja z typu love-hate? Ano dlatego, że z tego co widzę, oraz co (głównie) podpowiada mi Alex (Mephedrone) to są tam same cenne rzeczy sięgające nawet 6k sd. 
Moja opinia? Bardzo się cieszę i mam zamiar wykupić niemalże całą kolekcję. Ale potrafię też zrozumieć osoby, które (bądź co bądź nielegalnie) straciły mnóstwo sd. W sumie sama poniekąd do nich należę, ponieważ posiadałam bluzę wartą około 1k sd, teraz na pewno straci na wartości, ale nie przejmuję się tym zbytnio.
Myślę, że dzisiaj wyjątkowo >wszyscy lubią Callie< :)
Podzielcie się swoją opinią!






30 komentarzy:

  1. Najlepsza dostawa EVER!!!! Tyle RARE, moja kolekcja się znacznie powiększy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. powariowali,mam trochę ciuchów właśnie z oryginalnymi metkami,m.in. czarny pasek z pierwszego piętra czy choćby pomarańczową torebkę od Gucci,no ale cóż....mimo to z dostawy kupiłamm dwie czarne sukienki (pierwsze i drugie piętro)i perły za sm

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  3. Uśmiałam się, chyba zrobię SS i lecę na zakupy XD

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Spoko, że przywrócili te ubrania. Mnie ich wartość nie rusza kompletnie, idiotyzmem jest wydawać tyle pieniędzy na ciuchy w grze. Tym bardziej, że są one kiepskie jakościowo (3 piętro to już w ogóle). Rozumiem, że są one rzadkie, no ale bez przesady. Ogólnie niezbyt podobają te rzeczy, kupię tylko małe torebki do ręki i zastanowię nad jedną sukienką.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tak w ogóle to futerko MK było kiedyś już w Callie Picks

      Usuń
    2. Kilka rzeczy z tej kolekcji było już w CP :)

      Usuń
    3. Też nie rozumiem czym ludzie się tak podniecają. stardollowy10

      Usuń
    4. Ja np. nie jaram się tym, że te ubrania są cenne tylko tym, że mega mi się podobają. Kocham ubrania w tym stylu jak z tej kolekcji. Takie jak tutaj i te wyglądające ultra hiper realnie to moje ulubione ubrania na Stardoll i ulubiony styl grafików :)

      Usuń
  6. Szału nie ma jak dla mnie. Rzeczy są średnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiele z tych rzeczy miałam i pamiętam jeszcze z zamierzchłych czasów więc budzą we mnie jakiś sentyment ale teraz większość tych ciuszków już mi się nie podoba i raczej zrobię niewielkie zakupy.
    sharpey108

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie te raresy nie jarają. Niektóre są wręcz brzydkie. Jedyne po co można je kupić to dla zysku, ale skoro są już w CP to ich wartość znacznie spadnie, więc nie wiem czy jest jakikolwiek sens:D Mnie jarają najbardziej oksy z Fendi, bo na nie polowałam:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coz to ze sa brzydkie to jedno, drugie to to ze brzydota jest teraz w modzie,wystarczy chociazby spojrzec na buty triple s z metka Balenciagi 😀 brzydkie ze az ladne 😁 moda sie zmienia,wiec warto sie zaopatrzyc w pewne rzeczy,bo moze niebawem znowu beda na czasie? Swiadczy o tym chociazby ponowna obecnosc torebek Guci,broszki z MK i bialego futra. Nadal na topie 😃
      Anulcia345

      Usuń
    2. *Gucci zeby fani mnie nie zabili za ten brak "C"

      Usuń
    3. Ja akurat jestem ostatnią osobą, która zwraca uwagę na to, co jest aktualnie modne:) Mnie się niezbyt podoba grafika tych rzeczy. Ja jestem raczej team realistycznych ciuchów:)

      Usuń
  9. A co z tej kolekcji bylo takie cenne bo się doszukać nie mogę xD

    OdpowiedzUsuń
  10. Najbardziej mnie cieszy pomarańczowa torebka gucci bo od dawna na nią polowałem

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolekcja jest bardzo udana, 1/5 kolekcji bedzie moja. Szczerze mowiac nie wiem na chwile obecna ile te perelki sa warte z oryginalna metka, ale nie ulega watpliwosci,ze sa to bardzo rzadkie (w wiekszosci haha) ubrania. Czy ich cena spadnie? Nie sadze,popyt nadal bedzie na te rzeczy, beda nowi uzytkownicy, ktorzy beda chcieli je miec. Mysle tez, ze malo kto juz patrzy na metke przy takim zalewie ciuchow z CP. Tym bardziej ze kont z tamtych czasow jest coraz mniej, wiec oryginalnych rzeczy tym bardziej. Warto zainwestowac w animowana broszke i naszyjnik (to chyba jedna z najbardziej poszukiwanych rzeczy ostatnio),torebki Gucci, suknie Heidi Klum (chyba), meskie ubrania, spodnie rare insp by Givenchy (to cud ze sa za sc serio ciezko je bylo kupic za mniej jak 600sd czy tez w ogole je znalezc na sprzedaz), kolczyki Twiggy, biale szerokie spodnie, topy z basic i perly. Mam w ogole wrazenie, ze stardoll slucha prosb tureckiej czesci stardolla, w koncu te ciuchy wlasnie tam byly najbardziej poszukiwane hahaha teraz chyba wszyscy moga zrobic te slodka stylowe XD Przyznam tez, ze niektore rzeczy widze pierwszy raz np. Spodnica ragdoll (?), koszule i topy z metka Carrie (...), czy te apaszki z manekinow z pierwszego pietra. Jedynie za zart uwazam bialy top z drugiego pietra i caly granatowy komplet z trzeciego pietra, te rzeczy sa doscy powszechne. Ah i wlasnie, teraz niech mi ktos powie czemu okulary Fendi sa takie cenne? Czyzby jakas moda z Instagrama mnie ominela? 😂
    Anulcia345

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwsze co mi wpadło w oko to ułożenie ubrań. Jest bardzo przejrzyście, część ubrań widzimy w całej okazałości. Kojarzy mi się to jeszcze z początkiem stardolla, pewnie przez niektóre ciuszki, aż mi się przypomniała moja kolekcja Avril Lavigne w tradycyjnej szafie z głównego pokoju. ;D Miła niespodzianka, na pewno lepsza niż cotygodniowe limitki.

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi się podoba ta kolekcja, ale jestem zażenowana, że po raz kolejny do CP trafiły te same rzeczy...
    Kupiłam już obie nerki, pasek, torebki Gucci (oprócz czarnej, bo już mam) oraz okulary Fendi... Do tego dojdą wszystkie rzeczy za sm:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Śpieszę z wyjaśnieniem dlaczego moim zdaniem zapewne one tam trafiły! :D
      A więc jak mniemam, jednym z założeń sklepu CP jest zminimalizowanie cen na "czarnym rynku". Admini doskonale zdają sobie sprawę, że niektóre rzeczy chodzą po kilka tyś, to jest pewne. Więc przywracali tak często to, co tyle kosztowało i z tego co zauważyłam ten plan zaczął działać, a ceny oryginałów faktycznie zmalały.
      Teraz ponownie do CP trafiła animowana broszka i te śliczne dwie torebki (nie wiem czy coś jeszcze się powtórzyło). Torebki były praktycznie nie do znalezienia w normalnych cenach, a broszka sięgała przez jakiś czas 600sd, później na fb zobaczyłam że już życzyli sobie za nią kilka tyś (i mówię tu oczywiście o tych z metką CP). Więc raz, że pewnie znowu chcieli obniżyć wartość ceny, a dwa że jak widać były te rzeczy ultra popularne, a jak wierzyć Callie na słowo to właśnie takie ubrania trafiły do tej kolekcji. Oczywiście to tylko moje przypuszczenia, ale innego wyjaśnienia nie widzę :D

      Usuń
    2. No możliwe, że właśnie tak jak piszesz, to tak było. Ale to trochę głupie z ich strony, że powiedzmy te czarne spodnie RARE, osiągały cenę 6k, to przecież ktoś musiał najpierw doładować te 6k żeby to kupić. A teraz wstawiając to do CP za SM jeszcze, to nierozsądne. Wiem, że to jest "nielegalne" na stardoll'u, ale sami sobie zabierają pieniądze. Wiem, też że chodzi o to w CP, no ale bez przesady X D

      Usuń
    3. Dobra, jednak mnie przekonałaś :D

      Usuń
    4. Chociaż z drugiej strony, ile się sprzeda takich spodni po 6k, a ile po naście sd? Ludzie widząc takie artykuły doładowali konta i zakupili spodnie w masowych ilościach. :D Dodatkowo, oryginalne metki pewnie dalej będą się cieszyć dużym zainteresowaniem. ;) Wiecie, może w końcu zatrudnili człowieka taktyka, a nie kogoś kto firmie strzela w kolano na każdym kroku. Tak przynajmniej mi się wydaje. ;p

      Usuń
    5. Swoją drogą, ciekawe zjawisko rosnących cen. Pamiętam jak kiedyś zakupiłam spódniczkę z BB za 600sd, przeżywałam 2 dni. :D

      Usuń
    6. To może skoro zatrudnili taktyka, to zrobia jakis sensowny czarny piatek :D

      Usuń
  14. Wisienko Ty jesteś najcenniejszą perłą całego Stardolla. :) stardollowy10

    OdpowiedzUsuń
  15. Tyle perełek już dawno nie widziałam w jednym miejscu! Callie dała świetną kolekcję i według mnie dobry ruch uderzając w te perełki. Ceny 4-5k za jakiś dziadowski naszyjnik może w końcu zejdą do tego 600 przynajmniej. Ja kupię rzeczy za sm, torebki Gucci, i jeszcze kilka rzeczy jak zdążę i uzbieram na to.

    OdpowiedzUsuń