2018/11/13

Museum Mile SNTA

Wczoraj w Starplazie, jak pewnie większość z Was zdążyła już zauważyć, pojawiła się nowa kolekcja Stardoll's Next Top Artist w sklepie Museum Mile. SNTA to realizacja zgłoszonych do konkursu projektów graczy wykonanych w sekcji "Design". Dostawa obejmuje dwa piętra - znajdziemy tam ubrania, dodatki, meble oraz obrazy. Ceny są dosyć przystępne ponieważ mieszczą się w granicach 9-23sd. Co do samej kolekcji - uważam, że jest niezła. Nie jest powalająca, ale znajdzie się kilka rzeczy, które chciałabym zakupić. Przede wszystkim jestem zachwycona kompletem w róże, mimo, że Stardoll dość znacznie zmienił pierwotną koncepcje artystki to podobają mi się dwie wersje (o dziwo). Admini ogólnie zaszaleli i wprowadzili mniejsze bądź większe zmiany do każdego z oryginalnych projektów.
A Wam przypadło coś do gustu?





 Oryginalne projekty vs sklepowe:


LoveShaper (10 miejsce)


Claudentia (5 miejsce)


Luinu (8 miejsce)


ata (7 miejsce)


yelizmerve (6 miejsce)


Yokotawatte_Iru (3 miejsce)


RainhaCandyGirl (1 miejsce)



ewellia (4 miejsce)



germanottal (2 miejsce)



dance_sayha (9 miejsce)

14 komentarzy:

  1. wg mnie dance_sayha powinna zająć wyższe miejsce. Ogólnie bardziej mi się podobają pierwotne projekty

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też, oprócz jak już pisałam kompletu Claudentii, bo tutaj lubię obie wersje i skrzydeł, bo jednak wersja adminów jest duuuużo lepsza. Najbardziej moim zdaniem został skrzywdzony projekt z 1 miejsca, ta sukienka to koszmar.

      Usuń
  2. z tej dostawy podoba mi się tylko bluza,reszta mi nie przypadła do gustu

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwotne wersje każdego z projektu są lepsze. Podoba mi się zestaw w róże, bluza i fotel, oczywiście także obrazy, ale nie wiem czy coś kupię..

    OdpowiedzUsuń
  4. kolekcja jak kolekcja. Trochę ubrań, trochę obrazów (w tym obowiązkowo muszą być jakieś czarno-białe). Stardollowy10

    OdpowiedzUsuń
  5. Trochę bardzo okropna. Żałuję że tak zniszczyli tę marynarke. W ogóle nie przypomina pierwowzoru tylko kiepski prohekt z stardesign fashion

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla mnie ta kolekcja jest okropna. Nie chcę nawet wiedzieć dlaczego marynarka została tak potraktowana i na miejscu projektantki miałabym pretensje a sukienka z 1 obrazka też woła o pomste do nieba. Jedyne co mi się podoba to skrzydła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się wydaje, że autorka wzorowała się na jakimś oryginalnym projekcie domu mody, tak samo z resztą jak wszystkie pozostałe zaprojektowane ubrania. Dlatego Stardoll nie mógł ich odwzorować 1:1, bo po prostu nie miał na to umowy, tak jak np. przy tributach. Moim zdaniem jest to zrozumiałe, że znacznie pozmieniali oryginał, nie chcą mieć problemów prawnych.
      Jeśli jednak któryś z tych projektów jest autorski to faktycznie mega lipa, że sobie pozwolili na tak duże ingerencje w pierwowzór.

      Usuń
    2. Może masz rację co do tego odwzorowania, nie pomyślałam o tym.

      Usuń
    3. Wolałbym gdyby wygrywały oryginalne prace, z własną inwencją, pomysłem, a nie "odrysowane". To, że ktoś umie składać coś z włosów w stardesign nie czyni z niego artysty. stardollowy10

      Usuń
  7. Może być ta kolekcja, ale nie wiem czy coś kupię, gdyż nic nie jest jakieś super.

    OdpowiedzUsuń
  8. Obrazy sa ladne, ale ich nie kupie, bo nie potrzebuje. Ubrania lepiej wygladaly w wykonaniu uzytkownikow, to fakt. Projekt z 1 miejsca i ta sukienka... nie wiem kto wpadl na taki pomysl,zeby przeniesc ten wzor wlasnie na taki kroj. Wyglada to okropnie. Jedyne co mnie zainteresowalo to pasek i bluza.
    Anulcia345

    OdpowiedzUsuń
  9. W ogole te obrazy jako nadruki na ubraniach wygladaja bardzo amatorsko.. jak pierwsze kolekcje Wild Candy XD

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja zakupiłam pasek z pierwszego manekina, skrzydła, oraz bluzę z 4 manekina na pierwszym piętrze. Zastanawiam się jeszcze nad brązową sukienką, ale nie jestem przekonana.

    OdpowiedzUsuń