2018/12/17

Christmas Gift-O-Meter

W końcu pojawił się zapewne przez niektórych wyczekiwany Christmas Gift-O-Meter. Po przekroczeniu określonego progu wydanych przez nas stardollarów dostajemy gratisik w postaci ubrania czy czegoś do dekoracji wnętrz. Progów jak zawsze jest 10, a cała pula stardollarów, które musimy wydać, aby zdobyć prezenty wynosi 300. Mnie najbardziej spodobał się stół i spodnie i chociaż całość oceniam na plus, to nie jest to dla mnie jakiś totalny must have. Myślę, że jednak każdy z nas zdobędzie wszystkie bądź większość nagród biorąc pod uwagę to, że właśnie nadchodzą Tribute. 
Co myślicie o tegorocznych prezentach?




12 komentarzy:

  1. 7 i 8 są najlepsze jak dla mnie:D Ja już osiągnęłam próg numer 6 xd

    OdpowiedzUsuń
  2. Będą Tribute w dużej ilości, to pewnie będę mieć wszystko xD A rzeczy fajne w meterze.

    OdpowiedzUsuń
  3. ja na razie zdobyłam dwie rzeczy,ale podobają mi się te spodnie,może uda się jakoś je zdobyć :) bo reszta rzeczy jak dla mnie jest słaba

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  4. Też interesują mnie tylko spodnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nawet fajne. Czaje się na stolik i spodnie

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak dla mnie lipa. Jedynie sukienka spod 9 jako tako mi się podoba i spodnie z 8

    OdpowiedzUsuń
  7. najgorsze jak zaczyna sie sezon Trubute a ty nie masz pieniedzy bo wszystko wydalas na prezenty hahahah
    mi wsm nic sczegolnie sie nie podoba wiec raczej nie bede sie czaic na zaden z itemkow

    XO shdov3

    OdpowiedzUsuń
  8. Są ok, bez większych pozytywnych emocji

    OdpowiedzUsuń
  9. Takie sobie, tylko rzeczy spod numerkow 7 i 8 sa calkiem, ale szkoda mi wydawania kasy na sile dla jakis darmowek.
    Anulcia345

    OdpowiedzUsuń