2018/12/17

Fendi Tribute + Stardollowy Kalendarz Adwentowy: Dzień 17

W Starplazie rozpoczął się nowy cykl Tribute, otwiera go marka Fendi. Kolekcja obejmuje dwa poziomy, a ceny zaczynają się od 13sd, a kończąc na 37sd (12-33sd ze zniżką). Po pierwszym rzucie oka mogę powiedzieć, że dostawa bardzo mi się podoba, ale muszę się jej jeszcze dokładniej przyjrzeć.
A Wam wpadło coś w oko?





Prezentem nr 17 jest żyrandol zrobiony z jemioły. Kosztuje 150sm (135sm po zniżce). Moim zdaniem jest taki sobie, ale z drugiej strony niewiele kosztuje. Jeszcze nie wiem czy go kupię, więc czekam na Wasze opinie :)


14 komentarzy:

  1. Kupiłam wszystkie skarpetki i nerki, pomarańczową torbę, skórzaną marynarkę i transparentno-brązową kurtkę. Kolekcja bardzo fajna:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna kolekcja, podoba mi się przede wszystkim kolorystyka. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem, średnio mi się podoba kolekcja na pierwszy rzut oka. Nie widzę zbyt wielu rzeczy dla siebie

    OdpowiedzUsuń
  4. Dużo rzeczy kupię! A ten żyrandol, no nie wiem.

    OdpowiedzUsuń
  5. nawet fajna kolekcja :) kupiłam białą nerkę i brązową plisowaną spódnicę,a tak to dostałam w prezencie pozostałe nerki i czarną i pomarańczową torbę od Marty :) jeśli chodzi o artykuł z kalendarza to mi on się nie podoba,do niczego mi się nie przyda te artykuł,poza tym brzydki ten żyrandol xd

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się wiele rzeczy, ale moim numerem jeden tej kolekcji jest brązowa spódnica. Jeśli chodzi o żyrandol, może kupię, zależy czy będę robiła świąteczne wnętrze.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nic mi się nie podoba, Fendi nigdy nie leżało w moim guście. Brązowy kolor to dla mnie zło :D Niemniej ciuchy są naprawdę fajnie wykonane. Chciałam kupić żyrandol, ale nie mam sm (tak, to możliwe :D)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Same here, też nie lubię Fendi, ale dodatki są całkiem spoko:)

      Usuń
    2. Masz rację, może się skuszę na jakąś torebkę lub nerkę, zobaczę

      Usuń
  8. szkoda ze nie ma nic z tym ostatnio popularnym printem FENDI, chetnie bym sie na to pokusila. Kilka rzeczy prezentuje sie przyzwoicie ale jestem broken wiec no coz XD

    XO
    SHDOV3

    OdpowiedzUsuń
  9. A mi się mało rzeczy podoba z tej kolekcji. Jakoś tak nie mój styl :v A to coś z kalendarza nawet zdążyłam kupić, a ostatnio u mnie ciężko z tym zdążaniem. Raczej nie wykorzystam tego, ale kto wie co mi do głowy strzeli.

    OdpowiedzUsuń
  10. Niezła kolekcja, kupiłam już kilka rzeczy, brązowa marynarka i spódnica chyba podobają mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Podoba mi sie czarna torba, brozowa spodnica midi, marynarka z czerwonymi elementami i sukienka z kokardami. Ale nie wiem czy cos kupie, ceny sa dosyc wysokie.
    Anulcia345

    OdpowiedzUsuń