2018/12/12

stardollowy kalendarz adwentowy: dzień 12 + the season

W dwunastym okienku możemy znaleźć holograficzną torbę, która ze zniżką kosztuje 17 sd. Myślę, że torba byłaby lepsza, gdyby nie miała nadruku w postaci kalendarza z oznaczonym okresem świątecznym, czyli 24, 25 i 26 grudnia. Wówczas być może bym się skusiła, ale na chwilę obecną torba mnie nie przekonuje. A Wam jak się podoba torba? Kupicie/kupiliście?


W Plazie pojawił się również sezonowy sklep, w którym możemy robić zakupy co roku okresie przed- i poświątecznym, The Season. Oczywiście nowa kolekcja jest ściśle związana ze świętami. Możemy kupić m.in. choinkę, drewniane renifery, sanki oraz inne ozdoby świąteczne. Mi się całkiem podoba ta kolekcja, być może coś kupię. A Wy planujecie jakieś zakupy?

 

10 komentarzy:

  1. Torby nie kupię, jest brzydka. A kolekcja jest super! Kupiłam kominek, fotel, stołek, ozdoby z kominka i z okien oraz gwiazdy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się spodobał kolor, ale te liczby całkowicie zepsuły torbę. Za to podoba mi się dostawa. Może się na coś skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Torebka mi się nie podoba, natomiast kolekcja jest bardzo fajna. Szczególnie podoba mi się kominek i choineczka, ale ja już swoją mam, więc nie kupię. Może skusze się na jakąś ozdobę.
    lalka566

    OdpowiedzUsuń
  4. Torba byłaby fajna bez tych liczb :/ Kolekcja piękna, coś na pewno kupię

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta torba jest cudowna, najlepsza rzecz z kalendarza! Liczby są super, oryginalne od Margieli też są pozaznaczane.

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam kolekcję, piękna!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak coś jest holograficznego to wiadomo, że moje serce zdobyte, chociaż również nie jestem fanką tych numerków.
    Kolekcja Tis the Season to cudo!

    OdpowiedzUsuń
  8. Torba okropna. Na pewno kupię coś z dostawy.

    OdpowiedzUsuń
  9. Paskudna jest ta torebka, licze ze dadza jakies lepsze elementy garderoby... dostawa do sklepu jest ladna, ale nic nie kupie, bardzo oszczednie dekoruje apartament na sd, nawet gdy sa swieta ;)
    Anulcia345

    OdpowiedzUsuń
  10. Odnoszę wrażenie, że torba podobne (jeśli nie identycznego) kształtu była w letnich Tribute. Obrazek na pewno był inny, ale ten kształt, no nie wiem. Nie mniej jednak podoba mi się k chyba nawet kupię.

    OdpowiedzUsuń