2018/12/18

stardollowy kalendarz adwentowy: dzień 18

W osiemnastym okienku znajduje się płaszczyk, który w niewielkim stopniu zmienia pozycję doll. Kosztuje 25 sd (ze zniżką). Przyznam, że jestem zdziwiona ceną. Uważam, że kurtka jest ładnie narysowana, a dodatkową zaletą (choć może dla niektórych to wada) jest wspomniana zmiana pozy. Uważam, że rzeczy, które wpływają na pozycję lalki mają zazwyczaj dość wygórowane ceny na stardoll, dlatego cena tego płaszcza mnie zaskakuje. Podoba mi się, choć boję się, że może być mało przydatny. Zastanowię się nad zakupem. Kupicie płaszcz? Co o nim sądzicie?

 

10 komentarzy:

  1. Jest ciekawy, ale raczej nie kupię.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest ciekawy, ale raczej nie kupię.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie kupię, na doll wygląda co najmniej dziwnie xd

    OdpowiedzUsuń
  4. Mega piękna kurteczka, żałuję, że nie mam sd żeby ją kupić 😭

    OdpowiedzUsuń
  5. no mi on się nie podoba,jak przymierzyłam na doll to źle wyglądał :x

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak tylko ją zobaczyłam, byłam pewna, że z tym kapturem będzie coś nie tak! Na doll wygląda to nieciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest całkiem ciekawa, ale zakładając ją na doll i patrząc jak wygląda ten kaptur stwierdziłam, że nie kupię.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie podoba mi sie. Poza tym ubrania bedace iluzja pozy sa trudne do wystylizowania.
    Anulcia345

    OdpowiedzUsuń
  9. jak dla mnie to to jest dramat XDDD

    XO
    shdov3

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne, ale nie zdążyłam kupić :(

    OdpowiedzUsuń