2019/02/12

Jedna rzecz, trzy sposoby

Hej!

Dzisiaj kolejny post z tego działu. Choć powiem, że miałam problem co pokazać i z tego wszystkiego musiałam zajrzeć do plazy i zrobić jakieś zakupy, bo niby mam tak dużo ubrań w szafie, ale jak przyszło co do czego by zrobić jakieś stylizacje to nic kompletnie nie wychodziło. xD W końcu zdecydowałam się kupić blezer ze sklepu By.Malina. 



Jego koszt to 22 sd (dla osób z Royalty 20 sd). Blezer może tani nie jest, ale spodobał mi się jego kolor i krój. Myślę, że warto go mieć w swojej szafie, bo samym kolorem przyciąga uwagę. Poniżej przedstawiam swoje propozycje z użyciem tego blezera.

1. blezer - By. Malina, bluzka (stanik) - Royalty, spodnie - Basics, kolczyk - Miss Sixty, torebka - The Jet Set, buty - Callie's Picks

2.blezer - By.Malina, golf- Vinyl, spodnie - Dior Couture Tribute, kolczyk - Voile, naszyjnik - Vinyl, torba - Callie's Picks, kabaretki - Vinyl,buty - Pop Shop

3.blezer - By.Malina, spódnica - Trails, naszyjnik - Royalty, pasek - Bonjour Bizou,torebka - Versus Versace Tribute, buty - Callie's Picks


Co myślicie o tym blezerze? Macie go już w swoich szafach?

8 komentarzy:

  1. Druga stylizacja jest bardzo ładna:) Blezer jest średni i nie zamierzam go kupować.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna rzecz, gdyby nie problemy z czasem i brakiem sd, to pewnie bym się nim zainteresowała.
    Jak dla mnie 1 i 3 są super, 2 stylizacja jest taka sobie.

    OdpowiedzUsuń
  3. najbardziej podoba mi się trzecia stylizacja, fajne połączenie blazera ze spódnicą!

    OdpowiedzUsuń
  4. Najbardziej podoba mi się stylizacja nr 2

    OdpowiedzUsuń
  5. Całkiem fajny ale nie na tyle, żebym go kupiła w tej cenie. Najbardziej podoba mi się trzecia stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  6. Blezer wyglada niezle,ale ja raczej nie przepadam za tym odcieniem zieleni. 1 stylizacja nie podoba mi sie, wiekszosc rzeczy nie w moim stylu 😅 przy 2 byla dobra koncepecja,ale troche te stardollowe odpowiedniki kiepsko sa wykonane :( poza tym jak dla mnie za duzo prazkow (golf+blezer), to samo z 3 - dobry pomysl,ale spodnica mi sie nie podoba,torbeka niezbyt mi tutaj pasuje,a do tego polaczenie srebra i zlota (naszyjniki) ktorego nie cierpie 😅
    Anulcia345

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety ale tak ten naszyjnik został już zrobiony

      martusia-16

      Usuń
  7. 2 pierwsze mogą być, 3 jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń