2016/02/29

Kłopotliwe ubrania #8

 


Cześć,
kolejny poniedziałek i kolejny post z serii Kłopotliwe ubrania.
Dzisiejszą stylizację stworzyłam z użyciem swetra z Akademii Stardoll, który chyba każdy z nas powinien mieć. 
Jego kolor oraz kolor wstawek mi się podoba, lecz jakoś razem mi nie pasują. Mam go od początku mojej przygody z grą, lecz to chyba pierwsza stylizacja jaką z nim stworzyłam ;)


Co sądzicie o swetrze i stylizacji? :>

   kolczyki -HotHotBuys, bluzka - Oscar De La Renta Tribut, naszyjnik - RIO,
 sweter - Stardoll Academy, Płaszcz - Nelly.com, spodnie - Bascis,
 buty - Perfect Day, torebka - Basics, okulary - JetSet

19 komentarzy:

  1. Świetnie go wykorzystałaś, 1 i 2 są super :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bym zamieniła czarną torbę na białą. A tak to supcio! :)
    XxXSpectraXxX

    OdpowiedzUsuń
  3. super go wykorzystałaś!

    JulkaJakas

    OdpowiedzUsuń
  4. Sweter świetnie się prezentuję z tym żakietem z Nelly. Świetnie go wykorzystałaś, szczególnie w pierwszej wersji ! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Do pierwszej wersji dodałabym jakąś torebkę i byłoby idealnie. Świetnie sobie poradziłaś z tym swetrem. ZuZia_ZaPi

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wykorzystałaś ten sweter, sama bym lepiej tego nie zrobiła.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. W większości sweter jest zakryty, więc niezbyt go wykorzystałaś moim zdaniem. Czarna torebka nie pasuje do białej stylizacji. Z okularami czy bez, stylizacja wygląda okej. Tylko szkoda, że nie poświęciłaś większej uwagi swetrowi.
    MoveYourBody7

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam ten sweterek jak każdy.Ja też nigdy go nie wykorzystałam, pomimo że nie jest zły... Stylizacja jest po prostu cudna! Zmieniłabym tylko tą torebkę. Najbardziej podoba mi się 1 zestawienie. Nigdy nie wpadłabym na taki pomysł, żeby połączyć tak obie rzeczy na raz!
    karolciaazaw12

    OdpowiedzUsuń
  9. Sweter jest calkiem porzadnie wykonany, ale trudno go wykorzystac. Stylizacja mi sie nie podoba, nie pasuje do tego dzialu- prawie nie widac swetra, ktory powinien tu dominować.
    Juju789alexr786

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie wygląda bo jest zakryty, ale i tak się liczy :) mimo to podoba mi się stylizacja.

    karola8971

    OdpowiedzUsuń
  11. Szczerze to nie wpadłabym na wykorzystanie go w ten sposób. Wygląda to nieźle, ale trochę bez sensu, że jest zakryty, skoro powinien być "gwiazdą".
    -dobrapogoda

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie go wykorzystałaś, ale chyba powinien być nieco bardziej widoczny :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Stylizacja bardzo pomysłowa, która bardzo mi się podoba. Sam sweter nie wygląda najgorzej, jeszcze nigdy go nie użyłam. Może, gdy będzie mi mega nudno to coś z nim wymyślę.. :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Pierwsza stylizacja wygrywa, chociaż wolałabym żeby sweter był bardziej widoczny :) Ale odmyślam się, że bylo trudno coś stworzyć
    misietka963

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie wykorzystany sweterek. Mnie również ani razu nie zdarzyło się go użyć w żadnej stylizacji, bo zwyczajnie jakoś nie przypadł mi do gustu, jednak w tym wydaniu wygląda świetnie.

    mal3cka

    OdpowiedzUsuń
  16. Jestem w szoku! Poważnie, "kopara mi odpadła" :D Genialnie wykorzystałaś ten sweter, idealnie się wkomponował kolorystycznie ^^ Zmieniłabym jedynie torebkę ;)


    Marlenka8

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow! W życiu nie wpadłabym na takie wykorzystanie sweterka. Super! :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Wspaniałe wykorzystanie, sama bym lepiej tego nie zrobiła :)
    czikkka

    OdpowiedzUsuń
  19. Bosko. Nie zgadzam się z komentarzami wyżej, że to źle, że jest zakryty. Co z tego? Chodzi o to, by go wykorzystać. Poza tym ma okropny krój wiec musiał być zakryty. Tymczasem wspaniale udoskonala stylizację.

    OdpowiedzUsuń