2016/04/29

Jedna rzecz, trzy sposoby

Dzisiaj mam zaszczyt zaprezentować Wam, trzy sposoby na: 
Ostatnio jakoś nie miałam weny na stylizacje co za tym idzie robienie 3 stylizacji z tą samą rzeczą, więc postanowiłam wybrać się do StarBazaaru i poszukać czegoś co można tam znaleść w dużej ilości i przystępnej cenie. Jakież było moje zdziwienie gdy zobaczyłam 5 par tych spodni od 18-24sd. Bez wachania je kupiłam, bo uważam, że są dobrze wykonane, uniwersalne no i proszę Was 18sd za spodnie Tribute, żal nie brać jak dają xD Tak więc mam zaszczyt zaprezentować Wam trzy odsłony zapewne moich nowych ulubionych cygaretek :

1- Buty/ Kapelusz- Callie's Picks | Spodnie- Yves Saint Laurent | Torebka- Nelly.com | Bluzka- 9to5 | Kurtka- Chanel | Naszyjnik- Saint Laurent 
2- Buty- Evil Panda | Spodnie- Yves Saint Laurent | Płaszcz- LE | Bluzka- Subcouture | Okulary- 9to5 | Czapka- Orginal Future 
3- Buty/ Sweter- LE | Spodnie- Yves Saint Laurent | Zegarek- YH | Torebka- Callie's Picks | Okulary- Mr. + Nelly.com

Piszczie czy stylizacje Wam się podobają? Czy macie te spodnie? A może postanowicie poszukać ich w StarBazaarzd? Miłego weekendu ;) 

17 komentarzy:

  1. Genialne stylizacje, szczególnie ostatnia :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne stylizacje! Ostatnia najlepsza :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie posiadam spodni, ale wyglądają fajnie. Stylki też ładne, szczególni ostatnia jest genialna. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie bomba :D wszystkie stylizacje są świetne;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię te spodnie, stylizacje fajne;wszystko supi.
    Juju789alexr786

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię te spodnie, stylizacje fajne;wszystko supi.
    Juju789alexr786

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam te spodnie, a stylizacje piękne :)

    mal3cka

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi się stylizacje średnio podobają. Najlepsza jest trzecia, chociaż w każdej bym coś zmieniła. Spodnie same w sobie są świetne, mam je i od czasu do czasu używam. ZuZia_ZaPi

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne, tylko w środkowej zmieniłabym buty na jakieś szpilki.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie stylizacje świetne.:D andzilove13

    OdpowiedzUsuń
  11. spodnie są świetne, sama chwiałabym je posiadać, najbardziej podoba mi się druga stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Spodnie są świetnie ale osobiście ich nie posiadam. Stylizacje sa średnie ale moją uwagę przykuła 2 stylizacja. Połączenie twgo doskonałego płaszcza z czarnymi barwami powoduje bardzo dobry wrecz wspanaly efekt

    gabrysiaslysz

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajowskie spodnie, trzecia stylizacja aww <3 <3.
    Haniulka763

    OdpowiedzUsuń
  14. Spodnie bardo ciekawe, ale stylizacje nie za bardzo mi się podobają.

    karola8971

    OdpowiedzUsuń
  15. Epickie stylizacje :D


    Marlenka8

    OdpowiedzUsuń
  16. Spodnie są dość fajne, ale jak ja kocham Twoje stylizacje *.*

    OdpowiedzUsuń
  17. Super stylizacje !-lovejustynalove

    OdpowiedzUsuń