2016/04/11

metamorfoza: cleoilu


Witam :)
Dziś bohaterką postu jest cleoilu. Użytkowniczka założyła konto 10 lipca 2014r. Do tej pory uzyskała 54poziom. Nie posiada żadnego statusu.

Przed: Podoba mi się, mimo że nie lubię obszernych futer i tego, że nie ma podszewki :)
Po: Postawiłam na bardziej letnią stylizacje. Połączyłam kombinezon z bluzką i dobrałam dodatki.
 
Przed: Z bliska mi się nawet podoba, jednak z daleka Doll wygląda trochę sztucznie. W sumie nie mam co oceniać, ponieważ makijaż tworzą głównie rysy.
Po: Postanowiłam na naturalność. Jedynie brwi wzięłam ze StarDesing, bo niestety naturalnych nie było, a ciężko było jakkolwiek je "stworzyć" (dzięki limicie na używanie kosmetyków!)


Co sądzicie?

20 komentarzy:

  1. Makijaż zdecydowanie na plus! stylizacja w sumie też chociaż przed również bardzo mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Makijaż i stylizacja po super! o wiele lepiej, chociaż makijaż przed również mi się podoba :)
    Pozdrawiam

    Anastazja369

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Makijaż przed chyba bardziej mi się podobał, ale stylizacja po wygląda lepiej.:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylizacja przed była by dobra, gdyby nie ten brak podszewki.
    Stylizacja po jest ładna.
    Makijaż przed bardziej mi się podoba niż po.

    karolina10057

    OdpowiedzUsuń
  6. Obydwie stylizacje mi się podobają, jeżeli chodzi o makijaże to obydwa są fajne, chociaż przed doll wygląda trochę lepiej :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Makijaż i ogólnie twarz dolki, lepszy 'przed'. A stylizacje obie są fajne, ale bardziej podoba mi się ta 'po'. ZuZia_ZaPi

    OdpowiedzUsuń
  8. Makijaż ładny, szkoda, że doll nie ma innych ust. Co do stylizacji, obie mają swoje wady, w drugiej nie podoba mi się dobór dodatków, a w pierwszej ten brak podszewki.

    OdpowiedzUsuń
  9. makijaz przed z outfitem po, outfit przed z makijażem po<3

    OdpowiedzUsuń
  10. podoba mi sie przed i po i w stylizacji i w makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Obie stylizacje średnio mi się podobają, nie mój styl. Makijaż przed jest genialny ❤ Dokładnie taka twarz jak lubię.

    OdpowiedzUsuń
  12. Stylizacja zdecydowanie po, a makijaże oba fajne.

    karola8971

    OdpowiedzUsuń
  13. Obie stylki super, ale makijaż lepszy przed ;D
    24wiki24

    OdpowiedzUsuń
  14. Obie stylizacje i oba makijaże mi się podobają.
    juju789alexr786

    OdpowiedzUsuń
  15. Przedtem te usta były wg mnie trochę za duże. Generalnie i przed i po było spoko, nie wiem po co tu metamorfoza :v.
    Haniulka763

    OdpowiedzUsuń
  16. Stylizacje obie mi sie podobaja natomiast makijaz przed nie wiem dlaczego ale po tez jest fajny aczkolwiek czegos brakuje

    gabrysiaslysz

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna metamorfoza! Brak słów :)
    ~GreatGoldSilver

    OdpowiedzUsuń
  18. Stylizacja przed i makijaż po tworzą genialną całość :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Makijaż bardziej nadaje się na toutorial 'co zrobić, żeby doll była nudna'. Stylka przed i po 2/10. Wybacz tysia.

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak dla mnie stylizacje jak i makijaż PRZED ją świetne. Natomiast makijaż PO, nieco nudnawy :|


    Marlenka8

    OdpowiedzUsuń