2016/04/05

Oceny Apartamentów

majowa_pani


Łaźnia marzeń :) Świetnie dobrałaś kolory, dzięki którym wnętrze jest jasne, przestronne i mimo tylu elementów wcale nie wygląda na zagracone. Bardzo podoba mi się zagospodarowanie środka i dopasowanie elementów wokół wanny. Nie rozumiem tylko co w łazience robią ciasta, ale jak kto woli :)
Moja ocena: 5/5

Agateqq


Kolejne ładne, schludne wnętrze. Uwielbiam pokoje w nowoczesnym stylu. Mimo samej szarości wcale nie jest nudno, bo wzrok przyciąga piękny widok za oknem :)
Moja ocena: 5/5

Co sądzicie o tych pokojach? Zgadzacie się z ocenami?

17 komentarzy:

  1. Oba apartamenty są świetne. Jak najbardziej zgadzam się z ocenami. ZuZia_ZaPi

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z ocenami. Nie umiem się zdecydować, który pokój jest lepszy :D
    24wiki24

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy jest bardzo fajny, podoba mi się, drugi jest nie najgorszy, aczkolwiek widzę kilka rzeczy, które mi przeszkadzają :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam się co do ocen.

    karola8971

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne pokoje, całkowicie się zgadzam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Oba pokoje mają coś w sobie fajnego że kuszą uwagę :), ale moim zdaniem lepszy jest 1. 2 też jest fajny ale widze kilka rzeczy które nie powinny się tam znajdować, ale ogólnie jest śliczny ( jak i 1 )

    gabrysiaslysz

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszy jak i drugi pokój wyglądają ślicznie *.* Apartament majowej pani wypada lepiej, w niższym zmieniłabym kilka elementów :D


    Marlenka8

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak dla mnie oba są świetnie, chociaż gdybym miała już wybierać to z pewnością ten pierwszy. :)
    ~GreatGoldSilver

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwszy już gdzieś widziałam, ale jest prześliczny :) zresztą drugi też w pełni zasłużył na swoją ocenę ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Co byście zmieniły w 2? To mój i dzieki za opinie ;) Chetnie poznam propozycje zmian ;)
    Agateqq

    OdpowiedzUsuń
  11. Oba pokoje bardzo ładne, choć pierwszy bardziej mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgadzam się z ocenami, oba wnętrza są bardzo ładne, nie mogę wybrać tego, które bardziej mi się podoba...

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwsza już chyba gdzieś widziałam, ale jest i tak przepiękne. Drugie troszkę słabsze ale trzyma poziom :)
    czikkka

    OdpowiedzUsuń
  14. oceny trafne, ale jednak 1 pokój to bardziej moje klimaty<3

    OdpowiedzUsuń
  15. Pierwszy świetny, drugi też bardzo fajny.
    Juju789alexr786

    OdpowiedzUsuń
  16. Obydwa pokoje są bardzo ładne, jednak to tym pierwszym jestem zachwycona *^*. Te kolory, takie delikatne, dekoracje, zasłony przy wannie wyglądają obłędnie <3. Aż naszła mnie ochota na kąpiel, szczerze mówiąc xDD.
    Haniulka763

    OdpowiedzUsuń
  17. Oba pokoje są bardzo ładne, choć bardziej w moim stylu jest pokój numer jeden ;)

    sylwia19181

    OdpowiedzUsuń