2016/05/07

Bazaarkowe Perełki

Hej! Dziś przychodzę do Was tylko z jedną zdobyczą - butami, gdyż cały dzień mam zawalony. Mój brat ma urodziny, więc muszę pomóc w przygotowaniach, a później jeszcze mam przygotowanie do bierzmowania :/ 

Buty pochodzą z Wild Candy Couture. Swoje kupiłam za 100sm i myślę, że to fajna cena. Początkowo nie mogłam ich wykorzystać, lecz tworząc nową stylizację spodobało mi się ich połączenie z sweterkiem z bodajże Original Future.


Co sądzicie o zdobyczy?
Podoba Wam się stylizacja?


21 komentarzy:

  1. Buty nie są najgorsze jak na swoją cenę, natomiast co do stylizacji to właśnie buty mi nie pasują :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Całkiem ładna stylizacja :)
    olunia400

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylizacja nie najgorsza, troche nudna kolorystycznie
    dorota100

    OdpowiedzUsuń
  4. Buty bardzo eleganckie, w połączeniu z tą sukienką w miarę, ale bluza nie pasuje.
    Dzisiaj spowiedź bierzmowalna, czyż nie? :,)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam te buty i kupiłam je za wyższą cenę, a co do stylizacji to bardzo podoba mi się połączenie eleganckich elementów garderoby z casualowymi (blezer jest dalej dostępny w plazie?)

    karola8971

    OdpowiedzUsuń
  6. Buty niekoniecznie mi się podobają, stylka z resztą też

    OdpowiedzUsuń
  7. A mnie się stylizacja podoba. Kolorystycznie bardzo fajnie to wszystko ze sobą współgra, a i buty nie są jakoś super hiper eleganckie, żeby nie móc ich zestawić z tym sweterkiem. Gdyby to były szpilki z zabudowanymi noskami to wtedy można byłoby mówić, że są zbyt eleganckie, a te są w sam raz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Buty są okej, chociaż mi by się nie przydały. Stylizacja mi się nie podoba, bo nie lubię tej bluzy. ZuZia_ZaPi

    OdpowiedzUsuń
  9. Buty są okej nic więcej nie mogę powiedzieć ale bardzo fajna stylizacja.andzilove13

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam te buty i praktycznie z nich nie korzystam, są rzeczywiście ciężkie w użyciu. Stylizacja całkiem ok

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie posiadam bucikow, ale są bardzo ładne :) super stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  12. Podoba mi się ta stylizacja. Muszę się rozejrzeć za tymi butami, bo nawet mi się podobają. :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Buty okej, ale stylizacja mi się nie podoba, ten naszyjnik wygląda tutaj źle.

    OdpowiedzUsuń
  14. Posiadam te buty i nigdy nie stworzyłam z nimi żadnej stylizacji. Powyższa podoba mi się średnio.

    mal3cka

    OdpowiedzUsuń
  15. Całkiem ładne buty, stylizacja też ale trochę nudna.

    OdpowiedzUsuń
  16. Nawet, nawet te buty :) o ile pamiętam trochę sm kosztowały ;) stylka ujdzie

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajna stylizacja a buty nie bardzo :D


    Marlenka8

    OdpowiedzUsuń
  18. mi tam buty się nie podobają a stylka taka sobie ... moje już są lepsze xd

    OdpowiedzUsuń
  19. Butki mi zbytnio się nie podobają, ale ta stylizacja jest bardzo urocza :^)). Połączenie białego z szarym świetne <3.
    Haniulka763

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajne buciki. 100 sm to nie dużo. W stylizacji nie podobają mi się buty. Onebsa eleganckie a na górze (jak dla mnie) sportowe

    gabrysiaslysz

    OdpowiedzUsuń