30 czerwca 2016

Pomysł na wystrój

Dziś pokażę wam, jak można prostu uzyskać piękny widok z okna, używając wnętrza.

Pokój pochodzi z apartamentu MVM0O0MVM-1090. Jak widzimy użytkowniczka posłużyła się w tyle wnętrzem, które przedstawia widok gór. Do tego ciekawie stworzyła kształt pokoju i umiejętnie dobrała jasne ściany do ciemnych, drewnianych podłóg. Osobiście uwielbiam połączenie drewniana podłoga + cegła na ścianie. 

Do stworzenia tego pokoju MVM również wykorzystała gotowe wnętrze, co prawda w nie za dużym stopniu. Ogólnie pokój mógłby być bardziej kolorowy, bo wszechobecna czerń i szarość przytłacza. Na nic tutaj białe meble, nie rozjaśniają wystarczająco pomieszczenia, które sprawia sprawia wrażenie przygnębiającego i mrocznego. 

Podsumowując - jeżeli nie macie dobrego pomysłu na to, co mogłoby się znaleźć za oknem, najlepszym i najprostszym rozwiązaniem jest użycie wnętrza z ładnym widokiem. Potem zostaje tylko kwestia dobrania kolorystyki pokoju i zapamiętajcie, aby nie był on zbyt ciemny i nie przytłaczał.
Do zobaczenia za tydzień :)

19 komentarzy:

  1. Podobają mi się bardzo :) Pierwszy niezwykły widok z okna, który przykuł moją uwagę i drugi klasyczne kolory, ale jaka niebanalna aranżacja. Zazdroszcze takich talentów i wielkiej kreatywności.
    julcia45

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne aranżacje! Pierwsza mi się bardziej podoba, ale obydwie są super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podobają mi się, chociaż 2 lepszy :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Oby dwa sie mi podobają, fajnie dobrane kolory.
    kinga..

    OdpowiedzUsuń
  5. oba pokoje są cudowne, chciałabym takie posiadac :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niesamowite pomieszczenia. Szczególnie pierwszy pokój bardzo mi się spodobał. Zazdroszczę talentu i cierpliwości w tworzeniu takich pomieszczeń.
    sharpey108

    OdpowiedzUsuń
  7. Oba pokoje mi się podobają,ale bardziej ten drugi
    wiolaruszewska

    OdpowiedzUsuń
  8. Osobiście uważam, że wykorzystanie wnętrza jako tła jest świetnym pomysłem. A te pokoje są na to dowodem

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniałe pomieszczenia, szkoda że ja nie mam tyle cierpliwości XD

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwszy pokój jest świetnie zrobiony i kolorystycznie bardzo dobrze utrzymany.

    karola8971

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie uwazam, by drugi pokoj byl przytlaczajacy, wrecz przeciwnie - według mnie jest taki swiezy, nowoczesny. A pomysl z uzyciem wnetrza jako widoku za oknem bardzo fajny ;)
    Stella435-fan

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowne, sam lubię robić "przestrzenne" wnętrza, ale nie mam na to czasu, chęci i szkoda kasy tbh

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwszy lepszy, ale oba sa cudownie wykonane i przemyslane

    OdpowiedzUsuń
  14. Genialne pokoje *.* Również lubię wykorzystywać wnętrza, nadają takiego charakteru :D


    Marlenka8

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowne wnętrza <3 na pewno się nimi zainspiruję :3 Elizunia347

    OdpowiedzUsuń