2016/07/12

Metamorfoza : Olakola97 + LOTERIA

Witajcie!

Nazywam się Klaudia, a mój Stardollowy nick to Rouxrogue i jestem nową redaktorką w dziale ''metamorfozy''. Mam nadzieje, że moje posty przypadną Wam do gustu i będę mogła zagościć tutaj na dłużej!
Na początek mam dla Was małą loterię... Wylosuje jedną osobę, która wygra 20sd

Nie przedłużając przejdźmy do postu: 

Dzisiejszą metamorfozę przejdzie: Olakola97

Przed: W ogóle mi się nie podoba, przede wszystkim odcień skóry, który wpada w pomarańcz. 
Makijaż samym sobą nie zachwyca. 
Po: Postanowiłam dodać maskę na nos, który go trochę wyszczupli. W makijażu postawiłam na ciemne kolory, które wpasują się w kolor karnacji. 

Przed: Stylizacja nie powala, do tego jak dla mnie nic tutaj nie gra.... 
Po: Ciężko było znaleźć coś, żeby całość wyglądała fajnie. Nareszcie z końcowego efektu jestem całkiem zadowolona. 


A Waszym zdaniem lepiej przed czy może po? 

28 komentarzy:

  1. "Przed" u doll makijażu prawe w ogóle nie widać, także miałaś ułatwione zadanie, a jeśli chodzi o stylizacje to uważam, że całkiem nieźle sobie poradziłaś :)

    karola8971

    OdpowiedzUsuń
  2. W obu przypadkach lepiej "PO", czasami jest trudno zrobić coś z niczego, dlatego uważam że metamorfoza wyszła jak najbardziej na plus.
    Powodzenia w prowadzeniu nowego działu! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podoba ta przemiana. Makijaż "po" świetny tak samo jak stylizacja. Poprawa na lepsze c: !

    OdpowiedzUsuń
  4. W makijażu "Po" bardziej mi się podoba, a w stylizacjach bardziej mi się podobało "Przed"
    ;)
    wiolaruszewska

    OdpowiedzUsuń
  5. Lepiej PO i to w stu procentach.;)

    andzilove13

    OdpowiedzUsuń
  6. "Po" zdecydowanie lepiej. Stylizacja bardzo na plus! A jeśli chodzi o makijaż to wyszło fajnie, szkoda, że nie można zmieniać innym koloru skóry :)
    Stella435-fan

    OdpowiedzUsuń
  7. przepięknie wykonałaś całą metamorfozę :)stylizacja mnie powaliła z nóg. Makijaż też jest niczemu sobie :)
    olunia400

    OdpowiedzUsuń
  8. Makijaż po niebo lepszy, aczkolwiek zmienił bym kolor włosów na brąz, myslę ze lepiej by sie komponował z makijażem.
    Stylizacja po fajna podoba sie mi, nic do zarzucenia :)

    kinga..

    OdpowiedzUsuń
  9. Dałabym ciemniejsze włosy :p poza tym, metamorfoza jak najbardziej na plus

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdecydowanie PO :) Makijaz, który wykonałaś podoba mi się. Jest dokładny, użyłaś ładnych kolorów, które świetnie komponują się z tą cerą. Fajnie, że podkreśliłaś kształt nosa,. Ja zmieniłabym jeszcze kolor włosów na ciemniejsze, bo straszliwie rażą mnie te czarne brwi, które za nic nie pasują do blond włosów. Stylizacja przed ma dosyć ciekawa bazę, ale wygląda jakby była robiona na szybko. W PO wszystko gra kolorystycznie, podoba mi się ten elegancki styl. Metamorfoza jak najbardziej udana. :)
    sharpey108

    OdpowiedzUsuń
  11. moim zdaniem lepiej zdecydowanie po

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna metamorfoza! Bardzo mi się podoba, szczególnie stylizacja "po" :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Kilka razy przeczytałem opis stylizacji "Przed" i wciąż nie jestem pewien czy dobrze go zrozumiałem.
    Co do metamorfozy - makijaż oraz outfit po obu stronach średnie jak dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  14. "po" dużo ładniej według mnie, szkoda tylko, że brwi nie są w zbliżonym kolorze do włosów

    OdpowiedzUsuń
  15. Makijaż i outfit "po" jest lepszy. Opis stylizacji "przed" jest dość dziwnie wyrażony.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już poprawione, przez przypadek zostawiłam dalszą część opisu, którą zmieniłam ;)

      Usuń
  16. "Po" wyszło dużo lepiej, chociaż makijaż nie podoba mi się w żadnej wersji, ale to dlatego że nie podobają mi się brwi kształt oczu, karnacja itp. czyli rzeczy których ty nie mogłaś zmienić.

    OdpowiedzUsuń
  17. "Po" o wiele lepsze, ale doll sama w sobie nie powala urodą, więc cóż więcej mogłaś zrobić? Ja przemianę uważam za udaną :)

    Laska007Girl

    OdpowiedzUsuń
  18. Po jest o wiele lepiej :)
    Kotek717

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam alergię na pomarańczowy odcień skóry (może dlatego, że moja doll jest blada jak papier), więc trochę ciężko mi wypowiedzieć się pozytywnie o makijażu zarówno przed jak i po metamorfozie. Mimo wszystko, "po" dużo bardziej cieszy oko.
    Black____Rose

    OdpowiedzUsuń
  20. Zarówno przed, jak i po mi się nie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie podoba mi się żadna wersja, uważam, że metamorfozę można było wykonać o niebo lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Można jeszcze się zgłaszać, czy już nie? :(

    OdpowiedzUsuń
  23. Twarz doll przed wygląda przeciętnie...żadnego szału, ale brzydka nie jest...po nie podobaja mi się te czarne brwi które do tak słomianego blondu po prostu śmiesznie wyglądają. Stylizacja przed ma fajną lekką letnią bazę, ale kilka elementów m.in.tatuaż mi trochę nie pasuje. Stylizacja po podoba mi się kolorystycznie...zmieniłabym spódnice może na krótszą lub jakąś ołowkowa.. ;)
    julcia45

    OdpowiedzUsuń
  24. Niestety, ale nie znoszę tego typu urody. Doll wygląda tandetnie i sztucznie, zarówno przed, jak i po.

    OdpowiedzUsuń
  25. Dzieki w końcu ktoś mnie zainspirowal i dal mi pomysl na siebie. Pochlonieta roznymi obowiązkami wgl nie miałam czasu na "ulepszenie" siebie. Dziekuje za słowa krytyki, daly mi dużo do myslenia. W wolnym czasie "biere" się za siebie :D Pozdrawiam wszystkich czytelnikow :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ani 'przed' ani 'po' mi się nie podoba.

    OdpowiedzUsuń