2016/09/04

Casting

Redaktor ds. nowości 
Wymagania:
- poprawna ortografia, interpunkcja i gramatyka (spacja po przecinku, a nie przed, itp.);
- umiejętność wypowiadania się na dany temat;
- bycie na bieżąco ze wszystkimi aktualnościami na Stardoll;
- podstawowa obsługa bloggera (należy wiedzieć jak dodać post);
- umiejętność wykonywania screenów;
- posiadanie sporej ilości wolnego czasu oraz chęci do pisania.
Do zgłoszenia proszę o załączenie notki o najnowszym HB.

Redaktor ds. makijażu
Wymagania:
- umiejętność tworzenia makijażu;
- umiejętność robienia screenów i ich obróbki;
- podstawowa obsługa bloggera, tworzenie estetycznych notek;
- poprawna pisownia;
- czas i chęci.
Proszę o załączenie dwóch makijaży przez Was wykonanych + ich opis.
(Link dodajcie w swoim zgłoszeniu).


Konkretne działy:
1. "Metamorfozy" - zadaniem redaktora będzie zaprezentowanie przemiany następnej użytkowniczki z kolejki - jej stroju oraz makijażu. Notka musi być estetyczna, ładnie obrobiona. Posty pojawiałyby się raz w tygodniu w ustalony przez nas dzień.

2. "Makijażowe potyczki" - oceny makijażu w stylu "HOT or NOT". Redaktor musi znać podstawowe triki makijażowe i wypowiadać się na określony temat. Post 1-2/tydzień.

3. "Sposób na..." - redaktor dodaje post, w którym prezentuje swoje stylizacje na trzy różne sposoby, a więc musi znać się na rzeczy - pasjonować się modą, znać obecne trendy, tworzyć ciekawe stylizacje oraz oczywiście wypowiadać się na ich temat. Post powinien pojawiać się raz w tygodniu, ale jako, iż jest to trudna i pracochłonna seria możemy to zmienić i dodawać post co drugi tydzień.

4. "Stylizacje w różnych przedziałach cenowych" - redaktor przedstawia dwie stylizacje - jedną tworzy wg własnego uznania, a drugą, podobną tworzy z odpowiednio droższych lub tańszych artykułów podobnych, w ten sposób, że stylizacje wyglądają prawie identycznie.

5. "Akcja: Aranżacja" - redaktor musi dobrze znać się na dekoracji wnętrz i obecnych trendach, a jego zadaniem jest pokazanie pewnych elementów apartamentu, całego pokoju lub instrukcji stworzenia mebli i innych dekoracji.

6. "Stylizacja na każdą kieszeń" - potrzebujemy redaktora, który dobrze zna się na modzie, potrafi tworzyć stylizacje, przy czym każda w większości składa się z rzeczy za sm.


Własny dział: Jeśli masz pomysł na dział, którego nie ma jeszcze na blogu i chciałbyś/chciałabyś go poprowadzić opisz swój pomysł w komentarzu i podaj przykłady!

Do wszystkich zgłoszeń do konkretnych działów proszę dołączyć próbny post, pokażcie jakbyście napisali to będąc już Redaktorem na blogu. 

W ZGŁOSZENIU (OPRÓCZ WYMIENIONYCH PRZY KAŻDYM DZIALE ELEMENTÓW) PODAJ:

- swój nick na Stardoll;
- realne imię;
- staż gry;
- poziom;
- jeśli pisałeś już na jakichś blogach - opowiedz o tym;
- wiek;
- maila połączonego z kontem Google.

Ilość osób do każdego z działów nie jest ograniczona. Oprócz tego - jedna osoba może zgłosić się do kilku działów.
Udział w castingu mogą wziąć wszyscy, łącznie z Redaktorami naszego bloga.
Wszelkie pytania możecie zadawać w komentarzach.
Wyniki będą podawane na bieżąco.

Nie szukamy osób, które szybko od nas odejdą. Jeśli nie jesteś pewny, czy będziesz miał czas na pisanie (proszę wziąć pod uwagę rozpoczęcie roku szkolnego), dobrze się zastanów zanim wyślesz swoje zgłoszenie.

PROSIMY, ABY POST KOMENTOWAŁY TYLKO OSOBY, KTÓRE CHCĄ WZIĄĆ UDZIAŁ W CASTINGU.

28 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdyby nie fakt, że w tym roku szkolnym mam maturę to chętnie bym się zgłosiła ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. moglibyście wprowadzić dział np z wycenianiem ubrań,bo czasami są takie ciuchy że ja nie wiem ile one mogą być w danej chwili warte,bo ceny jednak co rusz się zmieniają xd

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Był kiedyś taki dział, niestety już go chyba nie ma ;<

      Usuń
    2. a szkoda :d mogliby go wprowadzić xd

      Usuń
  4. A ja mam pytanie, jak pokazać próbny post? W google docs?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może byc. Jak sama uwazasz, niektorzy pisza na jakims zdjeciu, a niektorzy bezposrednio w komentarzu, wszystko zalezy od Ciebie ;)

      Usuń
  5. Chciałabym się zgłosić do nowości ale od 6-16 nie ma mnie w domu ;(

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam,
    oto moje zgłoszenie, do którego dołączam również przykładowy post w kategorii "Fiolet - nie taki straszny" ;)


    nick na stardoll : agmen113
    imię realne : Agnieszka
    staż gry : 4 lata z przerwami
    poziom : 40
    blogi : prowadziłam kiedyś blog czytelniczy. Opisywałam tam ciekawe
    moim zdaniem książki; ich fabułę i akcję.
    wiek : 16 lat
    mail : aga11310@gmail.com

    Ps.
    Nie wiedziałam, czy do postu mam dodać opis więc dodałam średniej długości notkę na temat "głównego" artykułu.

    przykładowy post : http://pl.tinypic.com/view.php?pic=2qjkins&s=9#.V82jdPmLQ1I

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam,
    oto moje zgłoszenie, do którego dołączam również przykładowy post w kategorii "Makijaż w kolorze" ;)


    nick na stardoll : agmen113
    imię realne : Agnieszka
    staż gry : 4 lata z przerwami
    poziom : 40
    blogi : prowadziłam kiedyś blog czytelniczy. Opisywałam tam ciekawe
    moim zdaniem książki; ich fabułę i akcję.
    wiek : 16 lat
    mail : aga11310@gmail.com

    przykładowy post : http://pl.tinypic.com/view.php?pic=69jfpv&s=9#.V825LfmLQ1I

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej,
    to jest moje zgłoszenie na jurorkę do Hot or Not.

    nick na stardoll : dlacola111
    imię realne : Julita
    staż gry : 5-6 lata z przerwami
    poziom : 54
    blogi : Miałam kilka blogów ale najczęściej fotograficznych. Byłam również adminką na różnych fanpage'ach w których musiałam jednak coś pisać.
    wiek : 17 lat
    mail : Dulce222@o2.pl

    Czas mam najczęściej wieczorem.

    Przykładowy post:
    http://pl.tinypic.com/view.php?pic=o7q1bs&s=9#.V83Ms-KxciE

    Przepraszam że nie za dużo napisane ale stylizacje były proste i bardzo dobrze dopasowane, więc nie dało się zbytnio rozpisywać. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cześć! Przychodzę z propozycją własnego działu: look-a-like, czyli (krótko mówiąc) kopiowanie realnych stylizacji.Przykładowy post: https://docs.google.com/document/d/1ziot87xBuOEaNXuvBtjb1pEkJ8sn2_IQ0v0fw15Q2GA/edit?usp=sharing (wiem, że więcej obrazków, niż tekstu, ale...ale.)

    nick na Stardoll: directionerka92
    realne imię: Magda (zwana również Maddie albo Avena)
    staż gry: nieco ponad 3 lata
    poziom: 64
    blogi: Dawno temu pisałam na zamkniętym już blogu o Stardoll, działem była 'biblioteczka stardollowiczów'. Poza tym na co dzień piszę opowiadania.
    wiek: 18
    mail: mzarzuta@gmail.com

    Jeśli chodzi o czas: popołudnia (godziny 17:00-20:00), weekendy i oczywiście wszelakie dni wolne. Myślę, że soboty byłyby idealnym dniem na postowanie vczegoś takiego. Z góry dziękuję za przeczytanie tego i pozdrawiam serdecznie! x

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłaszam się do działu "Fiolet - nie taki straszny"

    nick: cherry9713
    realne imię: Dominika
    staż gry: 8 lat
    poziom: 71
    blogi: kiedyś prowadziłam swojego bloga o stardoll
    wiek: 19 lat
    mail: cherry9713stardoll@gmail.com

    przykładowy post:
    http://pics.tinypic.pl/i/00818/fejxzl8slutu.jpg|
    http://images.tinypic.pl/i/00818/xunqvhmyodiz.jpg

    OdpowiedzUsuń
  11. pierwszy link nie wiem czemu nie działa, tutaj jeszcze raz wrzuciłam post:
    http://pics.tinypic.pl/i/00818/qttlgzut755o.jpg

    OdpowiedzUsuń
  12. Więc tak, chciałabym ponownie kandydować do roli redaktora ds "Hot or not". Mój staż w grze to około 3,5 roku, aktualnie mam 76 poziom, a w rzeczywistości mam 14 lat. W linku oceny obu stylizacji: http://www.bankfotek.pl/view/2021018

    Ania_Miszcz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może dodam informacje o sobie tutaj:
      Ania_Miszcz
      Mam na imię Ania
      Gram od 3,5 roku
      poziom 76
      pisałam na variousstardoll i euphoriastardoll
      14 lat
      aniaferens60@gmail.com

      Usuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. sylwia5278
    Patrycja
    Gram od 2009 roku z przerwami.
    Obecnie posiadam 65 poziom.
    Pisałam kiedyś, jednakże to było ponad rok temu, obecnie nie wiem czy blog istnieje oraz jaką nosił nazwę.
    15
    ssylwia5278@gmail.com

    Chciałabym się zgłosić do działu makijaże. (Ewentualnie makijaż w kolorze)

    Makijaż 1:
    http://www.bankfotek.pl/view/2028149
    Opis makijażu 1:
    Makijaż jest połączeniem minimalnej ilości nude w wewnętrzyn kąciku oka oraz na dolnej powiece, gdzie jest połączony z bielą, z różnymi obcieniami brązu. Za rzęsami i eyeliner'em kryją się różne obcienie kredki, która tutaj akurat, ma za zadanie podkreślić kolor cieni. Policzki jak zwykle, to u mnie, delikatne. Brwi lekko podkreślone, usta nude.

    Makijaż 2:
    http://www.bankfotek.pl/view/2028152
    Opis makijażu 2:
    Zewnętrzny kącik oka jest połączeniem fioletu, różu, borda i bieli co w połączeniu daje uzyskany efekt. Na środku górnej powieki znajduje się róż, który ma za zadanie stworzyć przejście od mieszanki barw z zewnętrznego kącika, aż do jaśniutkiego błękitu w wewnętrznym kąciku. Dolna powieka to mieszanka bieli, błękitu i nude. Brwi lekko pomalowane, policzki stonowane. Usta pomalowane pomadką.

    xoxo, Sylwia5278

    PS. Nie wiem czy zamieszczać jeszcze przykładowy post, bo w sumie wszystko co tam by miało zapewne być jest powyżej, tzn. makijaż i opis, w razie czego proszę o kontakt, a wstawię i przykładowy post.

    OdpowiedzUsuń
  15. Chciałbym zgłosić się do działu, który sama proponuje, a jest to: "Limited Budget" (Ograniczony Budżet")
    Długo myślałam nad działem który byłby dla mnie odpowiedni, aż w końcu wymyśliłam.
    Przejrzałam jednak "Plan rozrywek" i zobaczyłam "Stylizacje w różnych przedziałach
    cenowych"- tworząc pomysł na dział właśnie to miałam na myśli. W pierwszym poście tworzyłabym stylizację z artykułów o łącznej kwocie 100sd, a co tydzień zmniejszałabym kwotę którą mogą wynieś ubrania o 10sd.

    nick na stardoll: fifi12fifi
    imię: Ada
    staż gry: 3 lata na tym koncie (łącznie z innymi kontami 6 lat)
    poziom: 52
    blog: kiedyś prowadziłam własny blog, planuję również otworzyć nowy ponownie :D
    wiek: 16 lat
    e-mail: stardol.fifi12fifi@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://bankfotek.pl/view/2035232

      Pisałam ten post tak jakbym się dostała i jakby miał być to mój pierwszy.

      Teraz przyszło mi do głowy, że mogłabym robić jeszcze makijaże używając kosmetyków których koszt również były określony :D

      Usuń
  16. Ah szkoda, ze nie ma innych dzialow wolnych. :\

    OdpowiedzUsuń
  17. Chciałabym się zgłość do dwóch działów , jeden jest proponowany przez mnie i będzie to Metamorfoza Gwiazd, Czyli co Tydzień wybierana będzie CG i NCG do metamorfozy samej twarzy.
    Tu mam propozycję CG :
    http://bankfotek.pl/view/2035965
    Opis:
    Przed Wygląda katastroficznie, nadal nie czaję mody im więcej tym lepiej. No ale coś może jestem zacofana. Nie mogę powiedzieć nic dobrego o tej twarzy.
    Po Miałam dość problem z tym że było mało kosmetyków, ale co by na złe nie wyszło postawiłam na naturalne kolory, czyli delikatny róż i szarość. Ogółem postanowiłam zrobić delikatną doll i chyba raczej mi to wyszło.
    A tu NCG:
    http://www.bankfotek.pl/view/2035967
    Przed Podoba mi się, ale nie rozumiem nakładania dwóch par ust z czego one wyglądają za duże i sztuczne, Nie przepadam też za jasnym makijażem to jaskrawego blondu. Ale tak to nie mam zastrzeżeń innych.
    Po Tez miałam utrudnioną prace, bo też było mało kosmetyków, ale coś coś wymyśliłam i jest może troszkę ciemny makijaż ale w umiarkowanym stopniu :)

    I to na tyle z mojego działu.

    Chciałabym również kandydować na dział makijażu, i tu daję moje makijaże na mojej modelce od zawsze :)
    Pierwszy Nazywa Się Mroźny ale Ciepły
    http://www.bankfotek.pl/view/2035969
    Połączenie mroźnego niebieskiego z ciepłym żółtym i zielonym to coś to wygląda spektakularnie.
    Drugi nazywa się Nude Cherry.
    http://www.bankfotek.pl/view/2035970
    Kolory Nude to Hit tego sezonu, ale połączenie z czerwienią ożywia te kolory z czego wychodzi Coś Pięknego. Te kolory pasują do siebie bardzo.

    Nick: Disneyka_
    Imię : Aleksandra
    Staż Gry : koto od 7 lat, lecz miałam 2 letnią przewę.
    Poziom : 76
    Pisałam na blogach jak zakolorowani czy fendi. Oba blogi niestety upadły zajomowałam się działami makijaż i stylizacje. Uwielbiam robić makijaże w życiu prywatnym jak i na stardoll.
    Wiek : 19 a w sumie w grudniu 20.
    e-mail : sasasasasie565@gmail.com


    OdpowiedzUsuń
  18. Mój pomysł na dział:
    ocenianie i metamorfoza oficjalnych doll stardoll, ogólnie informacje o nich itd :D
    Myślę, że to fajny pomysł, ponieważ szczerze mówiąc, prawie nikt nie zwraca na nie uwagi :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Moim pomysłem na dział jest Stylizacje tu i teraz.
    Taki może banalny dział, ale stylizacje nie będą na pewno banalne.
    Znajdowały by się tam: kreatywne, modne i szykowne stylizacje nie raz utworzone z ogromu elementów.
    Jeśli byście byli zainteresowani moją współpracą proszę o odpowiedź, a na pewno podeśle jakieś próbki i więcej informacji o sobie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Chętnie poprowadziłabym dział Markowa Callie. :)
    SrebrnaMuza
    Aleksandra
    wiek: 17 lat
    staż gry: 5 lat
    poziom 94
    mail: srebrnamuza@gmail.com
    Publikowałam swoje stylizacje na blogach: 'Zrozumieć stardoll', 'a-symetryczne', 'my-fashion-sstardoll', 'Zakolorowani'.
    Czekam na odpowiedź. :)


    OdpowiedzUsuń
  21. Postanowiłam, że i ja spróbuję swoich sił. Mój pomysł na dział: steal her style.
    Pokazywałabym stylizacje wzorowane na stylizacjach gwiazd; tych ulicznych i tych z czerwonych dywanów. Myślę, że to byłoby coś ciekawego. Byłyby to bardzo podobne bądź wręcz identyczne ubrania.
    - stardoll: iimagicQ
    - realne imię: Karolina
    - staż gry: pierwsze konto miałam w 2008 roku, to jest moje drugie od 2015
    - poziom: 44
    - miałam kiedyś swojego bloga jednak o sobie, nie o stardoll
    - wiek: 17
    - mail: iimagic177@gmail.com

    OdpowiedzUsuń