2016/09/06

Sposób na jeansy


Cześć!
Nazywam się Oliwia, na Stardoll swag10girl. Przychodzę do Was z całkowicie nowym działem - "Sposób na...". Co tydzień będę dodawać posty, w których zmierzę się ze stylizowaniem różnych ubrań. Do tematu podejdę ogólnie i będę używać kilka odmiennych modeli z jednej kategorii. Wiem, że macie bardzo zróżnicowane gusta, dlatego postaram się, aby moje stylizacji również takie były. W tym tygodniu wykorzystam ponadczasowe jeansy, które z pewnością każdy użytkownik Stardoll ma w swojej szafie. Nadają się do luźnych, zwyczajnych stylizacji, jak i eleganckich wariacji. Wybór jest ogromny, a ceny przystępne - swoja parę możecie nabyć za starmonety w takich sklepach jak Vinyl, Wild Candy, czy Basics. Warto w nie zainwestować, bo nieraz się przydadzą!


1) Modny luz - Główny bohater - jeansy - pochodzą ze sklepu The JetSet, a na ich zakup mogą sobie pozwolić tylko osoby ze statusem Superstar. Połączyłam je z uroczym musztardowym swetrem  i białą koszulą. Stylizacja sprawia wrażenie jesiennej, dlatego wybrałam brązowe botki. Całość znakomicie dopełniają dodatki - torebka w kolorze butów, bransoletka i okulary.

2) Miejska elegancja - Chciałam tworzyć coś w street stylu. Modne od kilku sezonów dziurawe boyfriendy w połączeniu z blezerem stworzyły bazę pod stylizację. Do tego zwyczajny T-shirt z nadrukiem i klasyczne czarne szpilki. Nie mogłam się oprzeć, żeby nie wykorzystać psiaka w torebce. Idealnie nawiązuje do ulicznego stylu. Idąc za złotymi wstawkami na torbie, dobrałam naszyjnik, okulary i pasek.

3) Boho - Coś dla fanów hippisowskiego ubioru. Luźne, za długie jeansy od razu kazały mi stworzyć outfit w tym stylu. Do nich dobrałam "zamszową" kurtkę z frędzlami, pochodzącą z najnowszej dostawy do sklepu Vinyl oraz biały golfik. Pod kolor okrycia dopasowałam torebkę i pasek. Stylizacje ożywia kolorowa chusta na głowie.

Podoba Wam się nowy dział?
Co sądzicie o stylizacjach?
Chcielibyście zobaczyć coś konkretnego w następnym poście?

28 komentarzy:

  1. Żadna ze stylizacji nie przypadła mi do gustu, jednak pomysł na dział jest całkiem fajny. Popraw stylki, może wstaw większe zdjęcie ze stylizacjami w poście i będzie super.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Większe zdjęcia będą od następnego postu, teraz nie miałam jak ich zmienić. :)

      Usuń
  2. Stylki są okej. Podoba mi się pomysł na posty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko w porzadku ale raczej nie pomijałbym podpisywania użytych ubrań.

    MissMileyLove1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. *pomijalabym xD a z reszta w tych czasach to whatever

      Usuń
    2. O rzeczywiście! Kompletnie o tym zapomniałam. Dzięki! :)

      Usuń
  4. dział fajny, ale zdjęcia powinny być większe i fajnie by było gdybyś podpisywała jakich ciuchów użyłaś, poza tym powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsza i druga stylizacja są okej, trzecia mi się nie podoba, ale powodzenia życzę! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Do gustu przypadły mi wszystkie trzy stylizacje, ale ta środkowa najmniej - wszystko przez tą torebkę z pieskiem :P Post jest fajnie napisany, ale tak jak dziewczyny mówią, mogłabyś dodawać nazwy sklepów skąd pochodzą te ubrania. Witam w załodze i życzę powodzenia oraz wytrwalości w dalszym blogowaniu :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pomysł na dział świetny, stylizacje też do najgorszych nie należą :) życzę powodzenia w dalszym blogowaniu

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny pomysł na dział. Nie mogłam zdecydować się która stylizacja najbardziej mi się podoba :') Po dokładnym przyjrzeniu się, trzecia wydaję mi się najlepsza. To chyba przez mój sentyment do lat 70 XD

    OdpowiedzUsuń
  9. Skąd są te brązowe botki? Tez popieram pomysl podpisywania użytych ubrań. Ale pomysł na dział super.

    OdpowiedzUsuń
  10. Dział może nie jest jakiś mega oryginalny, ale nie w tym sęk, bo posty z tej serii zapowiadają się całkiem spoko. Chociaż szczerze powiedziawszy wolałabym zobaczyć coś mniej ogólnego jak "dżins", np. pomysł po prostu na dany ciuch, jakiś powszechnie popularny załóżmy. Stylizacje na poziomie, podobnie jak i ogólny wygląd postu, treść. No i tak jak niektórzy zauważyli, przydałby się spis ubrań. A na koniec życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki dzial już jest na blogu - "Jedna rzecz na 3 sposoby". Dziękuję! :)

      Usuń
    2. ah, to zmienia postać rzeczy :) moją propozycją zatem są futra

      Usuń
    3. podbijam, świetna propozycja ;)

      Usuń
  11. Bardzo się cieszę, że jesteś w załodze. Twoje stylizacje są genialne. Miłego blogowania ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny pomysł :) 2 pierwsze stylizacje podobają mi się, w ostatniej zamieniłabym golf na coś bardziej lekkiego, zwiewnego dla kontrastu z ciężką kurtką i dzwonami

    OdpowiedzUsuń
  13. 1 i 2 stylizacja są OK, 3 podoba mi się najbardziej :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Każda z tych stylizacji mi się podoba.
    Napisałaś, że kurteczka z frędzlami pochodzi z najnowszej dostawy-nie zgadzam się z tym ponieważ ta dostawa była już kilka tygodni temu :)
    EleganckaRarity

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedy pisałam post informacja była aktualna, przepraszam i dziękuję! :)

      Usuń
  15. Chyba najbardziej podoba mi się pierwsza, choć koszula trochę wystaje :) Miło widzieć Cię na blogu, poza tym.

    OdpowiedzUsuń
  16. 2 i 3 stylizacje wyglądają bardzo dobrze :)

    karola8971

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystko z innej bajki x2
    Trzecia jest okej.

    OdpowiedzUsuń
  18. pierwsza i trzecia mi się podoba :) w drugiej nie podoba mi się torba która została użyta xd ale jest ok :D życzę ci powodzenia :)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  19. W pierwszej słaby wybór dodatków, w drugiej to samo i nie podoba mi się połączenie spodni z górą, trzecia jest ok.

    OdpowiedzUsuń