Obserwatorzy

19 września 2016

Stylizacja od jassmaka


Stylizacje, artykuły, makijaże i aranżacje wnętrz możecie wysyłać na: sdimy.kontakt@gmail.com

18 komentarzy:

  1. Niby wszystko pasuje, ale gdy się przyjrzałam wiele rzeczy jest do zmiany. Baza bardzo dobra, natomiast buty, bransoletka, okulary raczej do wymiany.

    karola8971

    OdpowiedzUsuń
  2. Baza jest dobra, jednak dodatki do wymiany, w szczególności buty. Kolczyk w nosie też do wyrzucenia, bo nie pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  3. Baza mi się podoba, ale buty i okulary odpadają - nie pasują mi tutaj

    OdpowiedzUsuń
  4. jest fajna,ale zmieniłabym buty,okulary i bransoletkę,bo nie pasują w ogóle

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  5. Baza spoko, ale dodatki to porażka...

    OdpowiedzUsuń
  6. Hmm...No z pewnością wymieniłabym okulary i buty
    EleganckaRarity

    OdpowiedzUsuń
  7. Poza okularami mi się bardzo podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Nawet fajna, jednak zmieniłabym buty :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdecydowanie zmieniłabym wszystkie dodatki. Są za ciężkie albo niedopasowane. Baza sama w sobie nie jest zła, wręcz podoba mi się. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Torebka ładnie dopasowuje się do spódnicy, jednak buty wymieniłabym na lekkie pastelowwe / białe szpilki

    OdpowiedzUsuń
  11. Co wy macie z tymi butami? Są ohydne.. Nie podoba mi się dobór dodatków. Fajne polączenie tego blezera i bluzki oraz spódnicy.

    OdpowiedzUsuń
  12. Buty, buty, BUTY! Nie rozumiem co w miejscu eleganckich szpilek robią babcine klapeczki ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Dałem te buty ponieważ lubię niebanalne połączenia, a białe szpilki byłyby nudne po prostu. Ale przyznaję, że okulary są tutaj nie potrzebne i wprowadzają zamieszanie.

    OdpowiedzUsuń
  14. może nie idealna, ale na prawdę super :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przez klapki stylizacja jest babcinna xd

    OdpowiedzUsuń
  16. Całkiem fajne, tylko kilka ubrań należałoby zmienić.

    OdpowiedzUsuń
  17. Wg mnie stylizacja jest śliczna. Kolory dobrze dobrane a ubrania fajnie ze sobą współgrają

    OdpowiedzUsuń