2016/12/26

Sposób na zimowo-świąteczne ubrania

Witam Was po dość długiej przerwie, spowodowanej moim roztrzepaniem; zostawiłam torbę z laptopem u babci, a później nie miałam kiedy po nią pojechać. Na szczęście sprzęt już jest ze mną, więc wszystko wraca do normy. Dzisiejszy wpis jest nietypowy i specjalny - wersja świąteczna! W poście królują wszelkiego rodzaju futerka, swetry, rękawiczki, botki i szale. Stardoll oferuje nam ogrom tego typu ubrań, więc nic tylko zdobywać stardollary i kupować! Poniżej przedstawiam moje propozycje:




Co sądzicie o zimowych ubraniach?
Macie jakieś pomysły na kolejny post?
Wesołych świąt!

24 komentarze:

  1. Stylizacje są super, najbardziej podoba mi się druga!

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbardziej podoba mi się pierwsza i druga stylizacja - są dopracowane w każdym szczególe i - po prostu - piękne. Pierwszą z chęcią bym ubrała w chłodny zimowy dzień i, faktycznie, kojarzy mi się ze świętami. Najmniej zaś do gustu przypadł mi ostatni zestaw. Wymieniłabym w nim sweter, ponieważ niezbyt pasują mi jego rękawy do całego zestawu. Tak to jest już też super! ;D
    lilyanne_

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzecia ładna, te szpice z PPQ są cudowne.
    Jedyne czego nie rozumiem to połączenie odsłoniętych rąk z rękawiczkami ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie stylizacje są super, dobrze dobrane kolory, podoba mi się wykorzystanie tego futerka w 3 propozycji :)
    Irmin888

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsza i druga są cudowne, trzecia też niczego sobię. Ogólnie bardzo fajny post.

    OdpowiedzUsuń
  6. W pierwszej wymieniłabym spodnie, a w trzeciej sweter. Druga nie przypadła mi do gustu.
    karolina10057

    OdpowiedzUsuń
  7. każda stylizacja jest inna i każda mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Każda stylizacja ma swój charakter, to trzeba przyznać. Ale zdecydowanie wygrywa ostatnia! Cudeńko

    OdpowiedzUsuń
  9. Woah, trzecia stylizacja robi wrażenie! Pierwsza i druga również są niczego sobie. :))
    EleganckaRarity

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie stylizacje są świetne!


    Marlenka8

    OdpowiedzUsuń
  11. podoba mi się tylko pierwsza stylizacja,w drugiej nie rozumiem po co są te rękawiczki,wg mnie psują one stylizacje,zaś w trzeciej nie podoba mi się użycie dwóch bluzek,dziwnie to wygląda

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a i zrobiłaś dwa razy ten sam błąd,źle napisałaś nazwę sklepu,powinno być Apres Ski,a nie Apies Ski

      Usuń
    2. To pewnie dlatego, że kiedyś musiałam sobie zapisać w słowniku komputerowym "Apies" i teraz ciągle tak piszę. Dzięki za info :)

      Usuń
  12. Wszystkie stylizacje w twoich postach są bardzo dobre, więc już nie wiem, jak mam je skomplementować, żeby się nie powtarzać :p

    OdpowiedzUsuń
  13. Widać, że pierwsza cieplutka. Uwielbiam takie kominy. Druga i trzecia też śliczne, nie potrafię wybrać mojego faworyta.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkie stylizacje mi się podobają
    andzilove13

    OdpowiedzUsuń
  15. Podobają mi się wszystkie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Najbardziej podoba mi się pierwsza stylizacja - jest świetna, w drugiej strasznie drażnią mnie te rękawiczki, a trzecia również jest w porządku.
    Metalka777

    OdpowiedzUsuń
  17. W sumie te rękawiczki wcale nie psują stylizacji, to kwestia ciemnej karnacji i mocnego makijażu, które zwracają na siebie uwagę, przez co rękawiczki są tak jakby oddzielone od reszty ciała (przynajmniej takie wrażenie na mnie to sprawia)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kazda ze stylizacji mega mi sie podoba a pierwsza to cudo <3
    niunibm

    OdpowiedzUsuń
  19. 3 stylizacja jest najlepsza
    Pozostałe nie w moim guście

    OdpowiedzUsuń
  20. Pierwsza i trzecia są świetne, druga nie przypadła mi do gustu

    OdpowiedzUsuń