2023/11/18

DROGO VS. TANIO


Cześć wszystkim! Tej jesieni sprawy osobiste pochłonęły mnie na tyle, że nie miałem czasu, aby zaangażować się trochę w blogowanie. W ten nieco senny sobotni wieczór zdecydowałem się dodać swoje propozycje z serii "drogo vs tanio", które czekały na opublikowanie już od...wiosny. Tym razem na warsztat wybrałem sukienkę mini o fasonie tuby z dekoracyjnym dekoltem. Jedną z nich mogliśmy jeszcze niedawno zakupić w The Jet Set, jednak admini wyjątkowo w tym roku dość regularnie robili czyszczenie kolekcji. O ile pamięć mnie nie myli, jej alternatywa za starcoins nadal jest dostępna do kupienia. Podoba Wam się ten projekt?
Przechodząc do stylizacji, to wybór był oczywisty: będzie wieczorowo! Moim zdaniem sukienka bardzo pasuje do stylu lansowanego przez Magdę Butrym, dlatego poniższe looki nawiązują właśnie do jej marki. Jest zmysłowo, kobieco i delikatnie. Nie wiem, co myślicie o rajstopach i butach odsłaniających palce/pięty razem, ale chyba w tym przypadku wygląda to całkiem nieźle. Bazę stylizacji urozmaicają błyszczące detale w postaci biżuterii i dekoracji butów/torebek. 

Szybki spis ubrań i dodatków po lewo: choker Archive, sukienka Wild Cany, rajstopy Vinyl, torebka Strapoints Reward, platrofmy RIO; po prawo: choker MSW, sukienka The Jet Set, torebka Chanel, rajstopy Underneath Stardoll, platformy Young Hollywood.

Jak oceniacie efekt końcowy? Widać różnice w cenie powyższych looków? Dzisiaj wybrałem dość budżetowe opcje, co Wy na to, żeby kiedyś zrobić najdroższy look w mojej szafie? ;)

5 komentarzy:

  1. Obie sukienki mi się podobają, chociaż droższa wersja chyba ciut bardziej. Stylizacje wyglądają super, te sukienki są stworzone do takich looków.

    Ile ja się kiedyś naszukałam rajstop bez palców XD Nie chciałam iść na wesele bez rajstop, a miałam sandały. W końcu jakieś znalazłam i rany, jakie one były niewygodne!

    Ja bardzo chętnie zobaczyłabym najdroższy look z Twojej szafy, w ogóle mógłby to być super pomysł na cykl (np. z Czytelnikami lub sławami SD) :D

    Ksante

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Domyślam sie, jaki to musial byc dyskomfort 🙈 hmm bardzo inspirujace sugestie, zobacze co da sie zrobic! :)

      Usuń
  2. urocze stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. W tym wypadku obie sukienki podobają mi się po równo :D Niestety te czarne rajstopy strasznie gryzą się z taką jasną górą :( Ale musze przyznać, że twoja lala cudownie wygląda w tych włosach ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zabawne tylko jest to, ze sprzedalem te wlosy 🙈 a kiedys tak je chcialem miec po latach...

      Usuń