2023/11/26

#duet

    Zanim nastąpi kalendarzowa zima, chciałbym zaprezentować Wam dwa looki, które stworzyłem z myślą o jesieni. Jeszcze jakiś czas temu czułem się taki zainspirowany, a ostatnio jedyne co mi zostało, to powrót do starych pomysłów. 
    Pierwsza propozycja to coś dla fanów czerni i alternatywnego stylu: młodzieżowa stylizacja z odrobiną pazura. Tym razem nie ograniczałem się z wyborem dodatków. Dekolt zdobią kaskadowe naszyjniki i niechlujnie zawiązany krawat. Charakteru stylizacji dodają skórzane akcenty: kurtka, buty i torebka. Do tego zapomniane już w świecie realnej mody jeansy Vetements x Levis, które na Stardoll o dziwo nadal są bardzo pożądane (zwłaszcza te z metką Limited Edition). Co powiecie na taki styl?

Jeśli jednak ktoś woli bardziej modowe rozwiązania z dodatkiem klasyki, to przedstawiam drugi look! Oto ponadczasowe połączenie jeansów, białej koszuli i karmelowego płaszcza w wydaniu najnowszych trendów. Dopełnienie miejskiego stylu w tej stylizacji stanowią sneakersy przypominające model Adidas Stan Smith. Luksusowy akcent stanowi natomiast torba weekendowa Louis Vuitton trzymana na boku. Podobnie jak w poprzedniej stylizacji zdecydowałem się na wybór kaskadowego naszyjnika. Zwieńczeniem stylizacji są okulary pilotki, podobne można kupić z metką Bottega Veneta lub YSL. Coś mi się wydaje, że ten model wraca do mody. 
Jak oceniacie dzisiejszy #duet? Mam nadzieję, że przy obecnej aurze nie robi się Wam zimno na widok odkrytych nóg i dekoltów ;)

4 komentarze:

  1. Obie stylizacje są naprawdę super, każdą chętnie założyłabym w realu :D
    Za młodu to ja ganiałam z gołymi kostkami początkiem zimy, teraz to nawet jesienią nie odważyłabym się na to XD

    Ksante

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam drugi look, jest taki stylowy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne stylizacje podobają mi się :)
    Kowalska

    OdpowiedzUsuń