2023/12/26

Drogo vs tanio

 


Cześć! Dzisiaj trochę mniej świątecznie, bo już większą cześć świąt mamy za sobą, ale nie mogłam się powstrzymać i musiałam użyć koloru, który obok czerwonego najbardziej kojarzy mi się ze świętami. Ciemnozielony! Rocka dzisiaj jest choinką :D



Nie ukrywam, że w tym zestawieniu chodzi głównie o kolor, ponieważ krój spodni jest zupełnie inny. Te z Basics to dzwony, natomiast te od Gucci mają prostą nogawkę. Ale jeżeli będzie nam zależało na kolorze to nikt się nie połapie, bo ten - jest bardzo podobny. 
Stylizacje to też bardzo luźne zestawienie, ponieważ pierwsza opcja pokazuje stylizację zabudowaną, a w drugiej mamy odsłonięte ramiona, ale tutaj podobnie - połączyłam je kolorem i stworzyłam total look. Dajcie znać co myślicie :)

6 komentarzy:

  1. Rocka jako zielona choinka bardzo mi się podoba, brakuje tylko gwiazdy na głowie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham zielony, boskie stylizacje ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie obie wersje spodni są super i można z nimi fajne stylizacje wykombinować.
    Oba zestawienia bardzo mi się podobają, ale jeśli miałabym wybrać jedno, postawiłabym na drugie — super mi pasują do tej zieleni odkryte ramiona.

    Ksante

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnio próbuje przekonać się do zieleni na nowo. Jednak total look w tym kolorze to dla mnie nadal zbyt wiele. Spodnie z Basics chyba mają większy potencjał, lepszy krój zdecydowanie. Za to ich odcień jest dość specyficzny. Bardziej podoba mi się stylizacja po prawo. Zrezygnowałbym natomiast z paska, bo z nim stylizacja jest zbyt ciężka. Zamiast czarnych butów wybrałbym jakieś beżowe. Bardzo fajny pomysł na łańcuszek torebki :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubie te dzwony z basic. Mimo, że kolor bardziej podoba mi się w stylizacji z lewej, to całość lepiej wypada jak dla mnie w stylizacji po prawej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. szczerze to bardziej mi sie podoba ta stylizacja za starmonety!
    night_fever

    OdpowiedzUsuń