2023/12/04

LOOKBOOK: LE


Hej Kochani! Czy pamiętacie ostatnią kolekcję Limited Edition? Ja tak i uważam, że była całkiem udana. Pierwszy raz od dawna zdążyłam na wejście kolekcji do Plazy ze względu na ociąganie się adminów. Stardollowy facebook był tym faktem mocno oburzony, ale mi to było na rękę, ponieważ totalnie zapomniałam o wcześniejszym sprawdzaniu :D Kupiłam dosyć sporo rzeczy. Uważam, że te przezroczyste itemki (jak spódnica, kryształowy top lub perłowa sukienka) mogą być wiele warte ze względu na zainteresowanie Turków tego typu ubraniami :D A Wam jak podobała się kolekcja?

ROCKA



ANULCIA345 


IZOLDA1996-K


LAVISH


6 komentarzy:

  1. stylizacje Izoldy, genialne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje stylki są wszystkie takie same, hahah. Wasze wszystkie są super, ale moje ulubione to dwie ostatnie Lavish

    OdpowiedzUsuń
  3. @Yagamine nie są takie same :) Mi się podobają. Wszystkie stylizacje wyszły świetnie!
    Kowalska

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam kreatywne podejście Rocki, które widać zwłaszcza w trzeciej stylizacji! Podobają mi się stylizacje Izoldy, są bardzo dziewczęce i delikatne. Do gustu przypadł mi także drugi look Lavish :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolekcję przegapiłam, ale nawet nie miałam pakietu SS, więc nie ma co żałować. Faktycznie ciuszki w przyszłości mogą być sporo warte, a przy okazji sporo z nich były ładne.

    Cudowne są Wasze stylizacje, bardzo bogate :D

    Ksante

    OdpowiedzUsuń