2023/12/06

Stars


I wanna fall from the stars 
Straight into you arms 

 

7 komentarzy:

  1. elegancko i z klasą, pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  2. kocham tą piosenkę! Śliczna stylizacja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale się cieszę, że ktoś zwrócił uwagę na tytuł i cytat ♥ również uwielbiam, Simply Red to jedno z moich tegorocznych odkryć :)

      Usuń
  3. Bardzo ładnie :) Takie sukienki z piórkami są chyba teraz bardzo modne. Ja bym takiej nie kupiła ale na kims innym mi sie podobają :)
    Kowalska

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. faktycznie, to nie jest coś, w czym każdy będzie się czuł dobrze. Oj, piórka wydaje mi się, że już od paru dobrych lat się utrzymują na topie, jedynie trend ten jest bardziej widoczny, gdy jest jakaś okazja na świętowanie :)

      Usuń
  4. Uwielbiam Twoje zestawienia, są bardzo kobiece, eleganckie i takie idealne do willi za miliony :D
    W supie mam podobne odczucia jak @Kowalska - sama byn pewnie nie założyła piórek, ale na kimś mi się podobają :D

    Ksante

    OdpowiedzUsuń