2023/12/22

Świąteczna aranżacja za starmonety



Cześć Kochani! Czy jesteście już przygotowani na Święta czy tak jak ja nie ogarniacie niczego? :D Dobrze, że chociaż udało mi się wcześniej ubrać choinkę, bo teraz kompletnie nie mam na to czasu. Cieszę się, że udało mi się też trochę wcześniej przygotować kilka postów, więc możecie się spodziewać świątecznego klimatu na blogu. Niestety nie udało mi się stworzyć nowego baneru, więc posiłkuję się zeszłorocznym. Mam nadzieję, że nie macie nic przeciwko :) A tymczasem chciałabym wrzucić świąteczną aranżację za starmonety. Muszę przyznać, że było to nie lada wyzwanie, ponieważ na stardollu jest tylko jedna choinka za fioletową walutę. Skandal! Do tego jest niebieska, a nie ukrywam, że osobiście wolę naturalne kolory świątecznych drzewek. Niemniej jednak powalczyłam i udało mi się stworzyć obrazek poniżej. Dajcie znać co myślicie :) 




6 komentarzy:

  1. Moje przygotowania są tak samo minimalistyczne jak w zeszłym roku: z dwie potrawy, kilka ciastek i gotowe XD
    Totalnie mi się podoba ta aranżacja! Ten kolor cudownie wygląda w zimowym wnętrzu. Skąd są te super światełka na choince?
    Bardzo brakuje na SD ładnych, nowych dekoracji świątecznych za monety - szkoda, ale cóż...

    Ksante

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie... o ile jeszcze jakieś małe dekoracje za sc się znajdą, to np z choinkami jest ciężko. Ale może kiedyś się doczekamy, w końcu z ubraniami sytuacja nieco się polepszyła^^

      A światełka są chyba z suite shopu. One są ruchome - świecą się i gasną. A ja akurat na screenie złapałam moment kiedy było je widać :D

      Usuń
  2. Nie lubię niebieskiego ale ta aranżacja jest mega urocza :3 Fajnie, że coś się da zrobić za te bezużyteczne monety

    Izolda

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, nie wpadłbym na taki pomysł na aranżację! A też miałem na oku tę niebieską choinkę :D Bardzo podobają mi się eleganckie elementy w tym pomieszczeniu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak na wnętrze za starmonety to jest naprawdę bardzo ładne! Ta niebieska choinka nie jest taka prosta do "wystylizaowania" w jakimś wnętrzu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Taka niebieska choinka to nie lada wyzwanie do aranżacji, ale Tobie jak zwykle wyszło to bardzo dobrze! Mimo chłodnych kolorów jest bardzo przytulnie :)

    OdpowiedzUsuń