2023/12/24

Świąteczne aranżacje


Gdzie najlepiej szukać inspiracji? Oczywiście, że na spotlight! 
Na pierwszy rzut oka - a macie za swoje! Dostańcie oczopląsu od ilości tych prezentów. Pan Skrzatan ma minę w stylu - "kiedy za 10 min już miałeś kończyć robotę, a przyszedł klient i zamówił pizzę pół na pół" xD 

Druga aranżacja to po prostu zimowe szaleństwo. Wybrałam ją dlatego, że uwielbiam góry zimą. A Wy? Lubicie jeździć w góry? Dajcie znać!

Trzecia aranżacja wywołała we mnie słodko-gorzkie uczucia. Pokochałam od pierwszego wejrzenia ze względu na ilość kotów na tej grafice. Ale z drugiej strony przedstawia ona babcię z gromadką kotów. Od razu na myśl przyszedł mi jeden z największych problemów ludzkości - samotność. O ile jest to czyjś wybór - ok, ale wydaje mi się, że bardzo dużo ludzi spędza święta samotnie ze względu na brak bliskich osób. Myślę, że najbardziej ten problem dotyczy starszych ludzi i bardzo mi przykro z tego powodu. Dlatego ja zawsze staram się spędzać święta z rodzicami, którzy też już są w podeszłym wieku. Nigdy nie pozwolę im, aby kiedykolwiek poczuli się samotni. Chociaż tyle mogę zrobić. 

Kolejna aranżacja to... czekajcie, bo mam problem z końcówkami :D Pani Mikołajka? xD Bo mniemam, że Pani Mikołajowa to żona Mikołaja, a nie Pani wykonująca zawód Mikołaja :D

Piąta aranżacja to miód na moją czarną duszyczkę. Święta w kolorze czarnym, a w tle choinki? Zajebiście! Za rok też tak zrobię! A ciekawe co grają tak swoją drogą? Ja bym zagrała TEN  numer :D

A na koniec - najlepsza, niezawodna, niezastąpiona - goonies4ver. Tak, to jej aranżacji szukałam na spotlight. Ucz mnie mistrzyni! 

A czy Wam któraś z tych aranżacji się spodobała/skłoniła do przemyśleń? Czekam na komcie :3

4 komentarze:

  1. Bez dwóch zdań ostatnia aranżacja mnie kupiła najbardziej XD Trzecia z kocinkami też ekstra, to chyba ja na jesieni życia (z wyboru) :D
    O mamusiu, dawno nie słyszałam tej piosenki, którą byś zagrała :D

    Ksante

    OdpowiedzUsuń
  2. ojejciu ta z kotkami jest cudowna <3 rzeczywiscie ma trochę smutny wydźwięk. Ja co roku odwiedzam swoją babcię. TYlko jedna mi została dlatego o nią dbam <3 A Ostatnia aranżacja to mistrzostwo!!!!!
    Kowalska

    OdpowiedzUsuń
  3. Podobają mi się 3 i 4 aranżacja, są takie nostalgiczne i bajkowe! Ostatnia bardzo zabawna :) Dzieci dostaną klocuszki, ale nie takie jak chcą :D

    OdpowiedzUsuń
  4. ostatnia najlepsza wiadomo xD

    ale ta z kotkami urocza ♥

    OdpowiedzUsuń