2023/12/31

Sylwestrowy lookbook


Czołem Kochani! Jak się bawicie? Mam nadzieję, że wyśmienicie :D Ja w zeszłym roku byłam chora w Sylwestra, więc w tym roku postanowiłam sobie odbić i będę imprezować. Zanim jednak zacznę się bawić w realnym świecie, wrzucam nasze stardollowe stylizacje. Zawsze lubiłam okres świąteczno-noworoczny, jeśli mowa o ubiorze, bo jest to pewnego rodzaju odskocznia od codzienności. Wszystkie chwyty dozwolone - pióra, cekiny, błyszczące materiały, złoto, srebro itp. Mam nadzieję, że wszystko to, co wymieniłam i więcej znajdziecie w naszym lookbooku. Dajcie znać co myślicie i koniecznie napiszcie jak spędzacie dzisiejszy dzień :)

Rocka


LAVISH


ANULCIA345



IZOLDA1996-K



A na imprezę jadę O TAK 😂

5 komentarzy:

  1. Ja, w przeciwności do oststnich kilku lat, wyszłam na sylwestra na miasto! Był deszcz, fajerwerki, jakieś koncerty, poznałam nowych ludzi, a po północh wróciłam na chatę i uczciłam nowy rok drinkiem :D

    Ja w tym roku potraktowałam swoją doll po macoszemu na sylwestra i aż mi przykro patrząc na Wasze super stylizacje!
    Dwie pierwsze stylizacje Rocki to zestaw idealny dla przyjaciółek, w outfitach od Lavish nie powstydziłabym się wyjść do Opery Wiedeńskiej, stylizacje Anulci skojarzyły mi się z celeb-party i u Izoldy oststnia stylizacja BARDZO rzucająca się w oczy! Ekstra! :D
    No i klimatyczny kawałek na koniec :D

    Ksante

    OdpowiedzUsuń
  2. Faaaajnie! Podoba mi się ten 70s vibe u Rocki, luksus u Lavish, elegancja u Anulci i odważne stylizacje u Izoldy. Tak bym opisała ten LB :)

    Kowalska

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczny lookbook, dla każdego coś dobrego :) Bardzo podoba mi się błyszcząca stylizacja nr 3 od Rocki, idealna dla jakiejś celebrytki na ściankę! Uwielbiam przepych w wydaniu Lavish, stylizacje 1 i 4 są obłędne! Oczywiście nie mogę przejść obojętnie obok trzeciej propozycji Izoldy, look godny skandalistki :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja uwielbiam imprezy tematyczne, więc u mnie sylwester zawsze z jakimś motywem przedwodnim. W tym roku były to cekiny, więc wasze stylizacje idealnie by tu pasowały :)
    Ahh ta piosenka :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiekne stylizacje *__*
    night_fever

    OdpowiedzUsuń