2024/01/06

Drogo vs tanio + IMPREZA


Hejjj! Co prawda na dzisiaj miałam zaplanowany trochę inny post, ale weszłam na stardolla i zobaczyłam w nowej dostawie to:


Wypisz wymaluj sukienka, która była wcześniej w Antidote. Różni się nieco wykonaniem, ale jest bardzo podobna. To wygląda tak, jakby obie sukienki tworzyło dwóch różnych grafików na podstawie tego samego zdjęcia. Ja uważam, że wersja z Anti jest trochę lepiej wykonana. Opcja z Fever ma pewne niedociągnięcia, co widać szczególnie w cieniowaniu, ale tak naprawdę trzeba się trochę dłużej przyglądać, żeby to zauważyć. 

Sukienka sama w sobie jest bardzo dekoracyjna (szczególnie rękawy), więc nie chciałam jej przytłoczyć zbyt dużą ilością dodatków. Nie ma też typowo eleganckiego kroju (ze względu na ściągacze i sznurki), więc stwierdziłam, że lepiej będzie pasować w towarzystwie butów na platformie niż szpilek :D 

Czekam na Wasze opinie na temat tych sukienek :)


________________________________

IMPREZA

Dosyć spontaniczna decyzja, ponieważ przygotowując świąteczne posty nie planowałam organizowania imprezy, ale zauważyłam pytanko od Ksante o imprezę, więc pomyślałam że warto coś zorganizować :) Temat szybki, więc nie ma osobnego postu.

Dress code: Święta/Sylwester
Data: 07.01.2024 godz. 19

Mam nadzieję, że wpadniecie! :D

6 komentarzy:

  1. Posiadam wersję pierwotną i bardzo ją lubię. Jak zobaczyłam tą sukienkę z Fever to miałam lekki nikesmak (jak zawsze gdy widzę rzecz tego typu). Wersja z Antidote ma ładniejsze rękawy, ale podoba mik się to prześwitujące body w tańszej wersji.
    Stylizacje obie super, bardzo podoba mi się dobór butów!
    P.S. Do zobaczenia na imprezie!

    Ksante

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie byłam fanką żadnej z nich, ale teraz nawet mi się podoba. Górę wolę zamiennika, a dół Anti. Wtedy byłaby idealna. Obie stylizacje fajne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam jak admini i graficy sami sobie strzelają w kolano tymi pomyłkami haha chociaż.. Lepiej jak te limitowane trafiają do tańszych sklepów niż taki basics albo wild candy miało stać się limitowane, to byłby prawdziwy żart! Sukienka nie podoba mi się, byłaby lepsza już bez tych rękawów. W ogóle ubranie samo w sobie trudne do wystylizowania. Podobają mi się za to Twoje pomysły stylizacji! Fajnie wyglądają tutaj masywne buty.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale podobne sukienki. Mi też podoba się bardziej góra z tej tańszej, a dół z droższej wersji :) Stylizacje obie piękne.

    OdpowiedzUsuń
  5. omggg w pierwszej chwili myslalam, ze są takie same :O w takiej sytuacji to ja bym nie przepłacała :O
    night_fever

    OdpowiedzUsuń
  6. Hmmmm ta droższa sukienka wygląda lepiej, ale pytanie czy na tyle żeby chcialo mi sie przepłacać? Chyba nie, zreszta w stylizacjach zbyt wielkiej roznicy nie widać. Stawiam na tańszą wersję!
    Kowalska

    OdpowiedzUsuń