2024/01/01

Stylizacje za starmonety

Cześć! Wszystkiego naj w Nowym Rocku =D Na powitanie przygotowałam dwie stylizacje za fioletową walutę. Starałam się uchwycić sylwestrowy klimat. Dajcie znać czy mi się udało :)
Koniecznie napiszcie też co myślicie o ostatniej dostawie Wild Candy. Mnie bardzo spodobał się top w kształcie kokardy. Czyżby inspiracja topem od Niny Ricci? Kurczę! Coraz lepsze te ciuchy za starmonety! Tylko szkoda, że dopiero teraz, kiedy złota era stardolla już dawno minęła xD

6 komentarzy:

  1. Stylizacje jak najbardziej imprezowe :D Bardzo mi się podoba pierwsze zestawienie, elegancka czerń i trochę szaleństwa :D
    Też zauważyłam, że te nowe kolekcje za sm całkiem dobrze wypadają. (Halo! Gdzie byłyście jakieś 5 lat temu???)

    Ksante

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnie zdanie w punkt, cóż za spóźnienie... :(

      Usuń
  2. Świetne stylizacje. Moją faworytką jest ta złoto granatowa. Te kolory idealnie do siebie pasują. Chetnie bym założyła taką kreację w realu :)

    Kowalska

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczne sylwestrowe kreacje! Jedynie w pierwszej pozbyłbym się paska, jest za dużo kokard na raz. W drugiej zaś postawiłbym na inne buty. Za to góra wygląda świetnie. Również bardzo pozytywnie odbieram ostatnie dostawy ubrań za starcoins, są rewelacyjne

    OdpowiedzUsuń
  4. Również wszystkiego naj w nowym rocku :D Zawsze się cieszę jak widzę, że jest coś nowego od Wild Candy. Top kokarda piękny, ale stylizacja z lewej bardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale ładne! Wgl cudowna fryzura *__*
    night_fever

    OdpowiedzUsuń