2024/10/12

Drogo vs. tanio


Cześć! Nie mam ostatnio weny do stardolla. Z trudem przychodzi mi zrobienie jakiejkolwiek stylizacji. Może przez to, co dzieje się w tej grze - a dzieje się źle. Słabe dostawy (SaP, Antidote), kiepskie OOTM. Nudy straszne... No dobra! Może nie tak całkiem, bo mieliśmy Callie Con xD W ogóle dajcie znać czy Wam się ta edycja podobała. Ja co prawda może nie jestem wielką fanką Hello Kitty, ale kto nie miał za dzieciaka czegoś z podobizną białego kotka z czerwoną kokardką? UwU

Anyway, przechodząc do sedna postu - dzisiaj użyłam szpilek, bardzo do siebie podobnych. Różnica w cenie spora, a w wyglądzie minimalna. Chyba nie warto było przepłacać w tym przypadku ;)



Stylizacje to totalne jesienne zwyklaczki. Ale czy jest coś złego w zwyczajnych stylizacjach? Na stardollu jak w życiu - czasem masz ochotę założyć coś ekstra, czym będziesz zwracać na siebie uwagę, a czasami wolisz wtopić się w tłum, więc zakładasz coś niewyróżniającego się. Tak też Rocka tym razem nie miała ochoty błyszczeć :D Ale stylizacje, choć z przepaścią finansową to jednak bardzo do siebie podobne prawda? :)

 

3 komentarze:

  1. Wow, wygladasz olsniewajaco! Podoba mi sie jak kreatywnie podeszlas do odwzorowania plaszcza z SAP, cos niesamowitego! Buty nie w moim stylu, ale wystylizowanie ich to strzal w 10 :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zas jesli chodzi o rozowa strone, to nie jest tak rozowo haha mnie tez nie chce sie tam spedzac juz czasu, mam za duzo wlasnych spraw. W sumie nic nowego, ze zadne "naprawcze" dzialania nie zostaly podjete w celu poprawy tej stronki. Pewnie tez niedlugo MSW sie zacznie, wiec warto pomyslec za wczasu o blokowaniu ksiegi gosci 🤣

    OdpowiedzUsuń
  3. Brakowało mi postów, fajnie że wróciłaś ♥
    Masz rację z kolekcjami, ostatnia która mi się podobała to były chyba tributes xd
    Jeśli chodzi o te rzeczy z Hello Kitty to prędzej bym je w realu kupiła niż na sd
    Buty mi się podobają i lecę je zaraz kupić. Stylizacje obie są świetne ♥

    OdpowiedzUsuń