2016/06/04

Ankieta do konkursu na stylizację z Weekly SS Gift

Nowym prezentem od Adminów okazały się zielonkawe buty, z którymi za nic nie mogłam stworzyć żadnej stylizacji. Próbowałam, ale uznałam, że lepiej nie pokazywać outfitu wcale niż przedstawić coś zupełnie bezsensownego. 

Ostatnio urządziłam konkurs, w którym należało wykonać stylizację z sukienką. Żeby każdy mógł wziąć udział w konkursie, stylki mogliście tworzyć również na mojej lalce. Jestem pod wrażeniem tego, jak sobie poradziliście. Ubranie, które było waszym wyzwaniem trudno było połączyć z czymś, co w efekcie wyglądałoby ładnie, nieprzesadnie, ale nie za pusto. Na prawdę każdy z Was świetnie dał sobie radę! 
Niestety nagroda (70 sd) może trafić tylko do jednej osoby, ale chyba po raz pierwszy mam tak ogromny dylemat i nie wiem, która praca powinna wygrać. Mam nadzieję, że mi w tym pomożecie.
Wybrałam dwie, najlepsze z najlepszych stylizacje, a teraz wszystko w Waszych rękach. Głosujcie! :)