2016/01/11

Kłopotliwe ubrania #1

Już dziś ruszamy z nowy działem "Kłopotliwe ubrania". Będziemy pokazywać wam stylizacje z użyciem kłopotliwych rzeczy, które sami wybierzecie w ankietach. 
Jak większość z was zapewne pamięta, ankiety pojawiły się już na blogu, tam również możecie zobaczyć wyniki, oraz proponować nam rzeczy, z którymi macie problem (KLIK).

Na pierwszy ognień idą buty ze sklepu RIO, nadal dostępne w starplazie.
Według mnie problem z ich użyciem leży w kolorystyce. Na sd jest bardzo mało rzeczy o tym kolorze, przez co ich wykorzystanie staje się cięższe. W swojej szafie na szczęście znalazłem top, którego ramiączka bardzo dobrze wpasowały się w całość.

Buty- RIO, Torebka- Antidote, Top- Antidote, Stanik- Underneath Stardoll, Kombinezon- Subcouture

 Mamy nadzieje, że dział się wam spodoba, czekamy na opinie :)

28 komentarzy:

  1. Pomysłowo i zręcznie :) Podoba mi się bardzo Twoja kompozycja kolorów i ubrań :D

    gabrysiaslysz

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny kolor, lecę do starplazy aby kupić te buciki. Stylizacja minimalistyczna i bardzo dobra.

    karola8971

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! Mega pomysłowe!

    JulkaJakas

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Tak na marginesie - ten kombinezon nie jest przypadkiem z Subcouture? ;)

      Usuń
  5. Buty są ciekawe, jednak jak powiedziałaś, ciężko znaleźć inną część garderoby w tej kolorystyce, jednak Twoja stylizacja jest na prawdę fajna ;)
    MoveYourBody7

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładna stylizacja, nie sądziłam, że z tymi butami można zrobić coś naprawdę WOW :)
    Tinistas4everVL

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna stylka. Btw perfekcyjnie dobrany stanik pod kolor skóry - wow :o

    OdpowiedzUsuń
  8. Butów nie mam w swojej garderobie ,ale świetnie to wszystko ze sobą współgra :)
    Tissi815

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem pod wrażeniem! Bardzo fajnie wykorzystałeś te buty. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Stylizacja rewelacja! Buty świetnie się tutaj wpasowały.
    ZuZia_ZaPi

    OdpowiedzUsuń
  11. Czyli z tymi butami da się stworzyć coś co wygląda dobrze:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Moim zdaniem buty nie są takie trudne w wykorzystaniu jak się może wydawać, ale wracając do stylizacji, to świetnie sobie z nimi poradziłeś, bardzo mi się podobają te elementy z antidote pasujące do szpilek kolorem. Stylizacja super a dział zapowiada się świetnie, czekam na kolejne posty.

    OdpowiedzUsuń
  13. Też uważam, buty nie są trudne do wykorzystania. :D
    Stylizacja genialna, świetnie wyglądają limonkowe "ramiączka".

    OdpowiedzUsuń
  14. Buty są prześlicznie. Nawet nie zdawałam sobie sprawy, że są takie w Starplazie, z pewnością trafią do mojej szafy. Na pierwszy rzut oka nie wydają mi się trudne do stylizacji. Ty sobie poradziłeś z nimi bardzo dobrze. Może dodałabym jakiś naszyjnik... :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Buty nie są brzydkie,ale faktycznie trochę ciężko je wykorzystać do czegokolwiek. Zrobiłeś świetną stylizację,bardzo mi się podoba. Kombinezon jest prosty i ładny, ale to buty tutaj dają cały efekt.
    milusia963

    OdpowiedzUsuń
  16. Może i buty są kłopotliwe jednak wspaniale wyglądają w tej stylizacji! jestem jak najbardziej na tak :)
    Kesse

    OdpowiedzUsuń
  17. Może i trudno je wykorzystać, ale świetnie się reprezentują. Bardzo mi się podoba ta stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie sadze, zeby te buty byly bardzo problematyczne. Stylizacja bardzo fajna i do tego mietowy, ktory uwielbiam.
    Juju789alexr786

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajne te kapcie nawet. Stylka tez super :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam te buty, moim zdaniem są bardzo ładne.
    Stylizacja prezentuje się super.
    i.want.you.back

    OdpowiedzUsuń
  21. Łooo, jestem pod wrażeniem! Teraz te buty wyglądają ładnie :D


    Marlenka8

    OdpowiedzUsuń
  22. Buty są dość ciężkie do wystylizowania, ze względu małej ilość ubrań w podobnej kolorystyce, chociażby w podobnym odcieniu zieleni..
    Stylizacja wyszła super

    OdpowiedzUsuń
  23. Stylizacja jest bardzo ładna ;) Wszystko jest wręcz idealnie do siebie pasujące ;d

    sylwia19181

    OdpowiedzUsuń
  24. Dział genialny, stylizacja też super (zwłaszcza, że ciężko w coś wpasować te buty)! Szkoda jednak, że artykuły, których użyłaś nie są łatwo dostępne więc wciąż nie mam co zrobić z tymi kapciami :(
    NiceFashionStar

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetna stylizacja. Uwielbiam czarne outfity, a ten jest pięknie przełamany neonową zielenią! Jak dla mnie cudo.

    OdpowiedzUsuń