Obserwatorzy

22 lutego 2016

Kłopotliwe ubrania #7

Witam wszystkich w kolejnym poście działu "Kłopotliwe ubrania" 
Dzisiaj przedstawię wam stylizacje z użyciem "narzutki ?" w pióra, ze sklepu Fallen Angel.

 Muszę przyznać, że na pierwszy rzut oka nie jest to rzecz trudna do wykorzystania. Też tak sądziłem do czasu kiedy chciałem coś z tym zrobić. Myślę, że dla niektórych osób również jest to kłopotliwe ubranie skoro wygrało w ankiecie.

Narzutka- Fallen Angel, Top- Nelly, Spódnica- Balmain, Torebka- Nelly, Pasek- CP, Buty- Velvet Orchid

21 komentarzy:

  1. Piękna stylizacja <3 Jak zawsze dobrze zestawione :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Narzutka ładnie dobrana do całej stylizacji :) bardzo mi się podoba *.*
    olunia400

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super wygląda, a ta narzuta dla mnie jest bardzo kłopotliwa.

    OdpowiedzUsuń
  5. Spódnica z Balmain jest cudowna, świetnie komponuje się do stylizacji :)
    Metalka777

    OdpowiedzUsuń
  6. Zakochałam się w tej stylizacji! Jest naprawdę bombowa! Chyba jeszcze nie widziałam stylizacji, w której ta narzutka wyglądałaby tak świetnie.

    -dobrapogoda

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, świetne połączenie. Sama narzutka nie wygląda zachęcająco, ale w tej stylizacji jest na prawdę piękna.

    karola8971

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładna, idealnie dobrana stylizacja


    mal3cka

    OdpowiedzUsuń
  9. Stylizacja jest świetna, aż chyba sobie kupię tę narzutkę. xd

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie podobają mi się te czerwone wstawki na szpilkach >.< Stylizacja jest śliczna! Bardzo dobrze wykorzystane piórka ;)


    Marlenka8

    OdpowiedzUsuń
  11. świetna stylizacja *-*
    misietka963

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziwnie wygąda ta narzutka, nie poiadam jej w swojej szafie, ale Twoja stylizacja wyszła fajnie, dobyrm pomysłem było połączenie takiej spódniczy z narzutką.
    MoveYourBody7

    OdpowiedzUsuń
  13. Genialna! Narzutka wygląda świetnie w połączeniu z tą spódnicą :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja nie miałam pomysłu na wykorzystanie tej piórkowej narzutki dlatego zrezygnowałam z jej zakupu jednak. Stylizacja jest cudowna! (Po tym co zobaczyłam chyba zainwestuje w tą narzutkę i spróbuje swoich sił w wykonaniu jakiejś stylizacji z jej użyciem) Domni4

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja nie posiadam tej narzutki. Nie widzałam jej, bo nie zaglądam często do tego sklepu, ale jestem ciekawa ceny. Świetnie jej użycie. Fenomenalnie wygląda w połączenie z tą spódnicą. Sama narzutka wygląda ładnie, a w połączeniu z tą stylizacją, wręcz niesamowicie!
    karolciaazaw12

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudna stylizacja ;) Myślę, że świetnie sobie poradziłaś z narzutką! ;) - uwielbiam tą torebkę ^^

    sylwia19181

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo dziwne pierze. Stylizacja fajna, ta spódnica z tą narzutą bardzo ładnie.
    juju789alexr786

    OdpowiedzUsuń
  18. Pokłony za stylizację ;) zakochałam się

    cherry9713

    OdpowiedzUsuń
  19. Pokłony za stylizację ;) zakochałam się

    cherry9713

    OdpowiedzUsuń