2016/08/16

Oceny Apartamentów

mal3cka


Ogólnie pokój jest wykonany poprawnie. Piękne wnętrze, dzięki temu widokowi za oknem mogłaś stworzyć naprawdę bajkowe pomieszczenie. Podoba mi się łóżko i ustawienie rzeczy na półce. Apartament nie wyróżnia się niczym szczególnym no i czegoś mi tu brakuje.
Moja ocena: 3,5/5

majowa_pani


Nie mogłam uwierzyć w to co zobaczyłam - stare darmówki z zamku użyte w tak świetny sposób. Chyba po raz pierwszy je widzę nie w tandetnym wydaniu. Pokój jest urządzony we wspaniałym stylu! Uwielbiam art deco. Jest tu dużo artykułów przez co może wydawać się, że panuje bałagan, ale po głębszym przyjrzeniu się widać urok tego miejsca. Jest to coś w moim guście.
Moja ocena: 5/5

Co sądzicie o tych pokojach? Zgadzacie się z ocenami?

19 komentarzy:

  1. Pierwszy pokój dość słaby, ale za to drogi przecudowny ❤

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z ocenami. Pokój majowej_pani wygląda jak romantyczny domek na wsi, przepiękny :)

    karola8971

    OdpowiedzUsuń
  3. Drugi pokój jest prześliczny :) nad pierwszym trzeba trochę popracować ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Majowa ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

    OdpowiedzUsuń
  5. Majowa_pani bardzo się musiała postarać :) Widać że jest starannie wykonany, przemyślany i bardzo poprawnie ułożony w przestrzeni! Tylko pozazdrościć takiego apartamentu.
    Kamiluha1

    OdpowiedzUsuń
  6. Według mnie oba apartamenty zasłużyły na 5! Nie każdy tyle sd aby wydać fortunę na meblowanie. Pierwszy apartament jest cudowny <3, a drugi jest świetnie dopracowany i również przepiękny <3 ~aleksandra83S

    OdpowiedzUsuń
  7. pierwszy apartament ma dobre aspiracje, ale trzeba coś w nim pozmieniać, drugi pokój jest idealny!

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwszy pokój jak dla mnie trochę nie zgrany. Tu kropki tam kratka i pies. Widok za oknem rzeczywiście ładny ale nad tym pokojem trzeba popracować. Natomiast drugi pokój jest piękny!

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgadzam się z ocenami. Drugi apartament jest piękny! *-*
    mrroow

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie się oba apartamenty bardzo podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mnie również pierwszy apartament bardzo się podoba :) To dobry początek na świetny pokój! Wszystko wymaga czasu, prezentowany tu mój pokój ewoluował jakieś pół roku zanim zaczął w miarę wyglądać ;) Tak jak ktoś zauważył, urządzanie apartamentu na Stardoll to droga zabawa, ale dopóki rozłożona w czasie, nie potrzeba wcale jakichś kolosalnych doładowań. No i zawsze należy doceniać fajne darmówki z dna schowka oraz artykuły za sm. W moim doświadczeniu dopracowanie małego pokoju wymaga budżetu około 100-150 SD, dużego - 200-250. To chyba niezbyt wiele w porównaniu z sumami jakie się wydaje na LE ;)

    majowa_pani

    OdpowiedzUsuń
  12. Obydwa apartamenty nie są złe, ale coś bym w nich zmienił ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Zatkało mnie jak zobaczyłam drugi pokój *-* Prześliczny! pierwszy też nie jest zły ale czegoś mu brakuje :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pierwszy pokoik słaby, zasługuje raczej na 2. Za to wnętrze majowej_pani jest świetne. Z resztą już nie pierwszy raz to piszę. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Drugi apartament jest po prostu genialny. Majowa_pani ma talent :) Pierwszy zaś jest prosty. Brakuje mi jakiś ozdób.
    olunia400

    OdpowiedzUsuń
  16. W pierwszym pokoju myślę, że użytkowniczka pogubiła się trochę w tworzeniu prawej części apartamentu, gdyby to poprawić to byłoby fajnie. Drugi apartament jest cudowny. Dobrze zachowane proporcje i ta perspektywa, wow, brawo.

    OdpowiedzUsuń