2016/11/05

Akcja: Aranżacja

Cześć!

Zapraszam Was do lektury kolejnego posta z serii Akcja: Aranżacja :)

 Jak kreatywnie zaaranżować gotowe wnętrze?

Dwa tygodnie temu pisałam o tym jak samemu, od początku stworzyć własne wnętrze, tak aby sprawiało wrażenie 3d (klik). Dziś chcę Wam pokazać jak można wykorzystać już gotowe wnętrze, ale tak, aby nadal było wyjątkowe i jedyne w swoim rodzaju.
Spośród gotowych już wnętrz, które proponuje nam Stardoll wybrałam proste wnętrze z pięknym widokiem. Dodatkowym atutem jest fakt, iż zapłacimy za nie fioletową walutą (135sm), więc praktycznie każdego na nie stać. 
Tak wygląda wnętrze przed jakąkolwiek ingerencją:


Piękny widok, słoneczna pogoda, ogromny taras. 
Postanowiłam, że nie będę budować pokoju z perspektywy jego wnętrza, ponieważ bez sensu zasłoniłabym cały ten śliczny widok. Zbudowałam więc fragment domu, do którego jednak mamy wgląd poprzez ogromne okna. Perspektywa nie jest tutaj wykonana idealnie, ponieważ bardzo chciałam wykorzystać wspomniane wyżej okna i to one wymusiły "kierunki" i skosy. Myślę jednak, że efekt jest zadowalający. Dodałam również część wypoczynkową czyli leżaki, oraz basen, który idealnie tutaj pasuje. Tak jak w poprzednim projekcie, fragment domu wykonałam z kwadratowych paneli Design Interior (4sd), podłogi DIY (11sd), elementy szafek kuchennych można kupić za fioletową walutę. 



Jako inspiracje starałam się wyszukać kreatywne wnętrza, które zostały wykonane na bazie istniejących wnętrz, jednak umiejętnie zaaranżowane nabierają zupełnie nowego wyrazu.
Pierwszy pokój zaprojektowała użytkowniczka Miver. Dzięki kilku prostym zabiegom pokój stał się pięknym i klasycznym wnętrzem.


Kolejne wnętrze zostało wykonane przez turkish_deniz. Taras z nocnym widokiem na Paryż został zabudowany, jednak dzięki dużym oknom nadal widać wnętrze podstawowe wraz z widokiem na miasto.



... zegar, który użyłam do ożywienia kuchni w mojej aranżacji, inspirowany jest projektem Georga Nelsona z 1947 roku? Dziś jest to ikona wzornictwa lat '50 w USA. W tamtych czasach brak tradycyjnej tarczy oraz liczb uważany był za bardzo nowoczesny i postępowy. To ściana stawała się tłem, a sam zegar bardziej częścią architektury, niż po prostu dodanym, wiszącym elementem.

źródło fotografii: https://en.wikipedia.org/wiki/George_Nelson_(designer)

To tyle na dziś, dziękuję za lekturę.
Czekam na komentarze i sugestie.

19 komentarzy:

  1. Omg świetny pomysł na wnętrza! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham takie zabudowywanie wnętrz!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku... Ja po prostu uwielbiam twoje posty. Robisz świetne aranżacje i pokazujesz świetną pracę innych użytkowniczek. Naprawdę ze zniecierpliwieniem czekam na następny post.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko rzeczowo opisane i poparte przykładami, a sposób przedstawienia ciekawostek świadczy o tym, że jesteś bardzo zagłębiona w temat wystroju wnętrz.

    Aktualnie twój dział to najlepsza seria na tym blogu.

    Życzę, żeby nie zabrakło ci pomysłów na nowe posty, bo to byłaby wielka strata!

    OdpowiedzUsuń
  5. Najbardziej podoba mi się twoje wnętrze, drugie jest piękne, ale trochę puste niestety.

    karola8971

    OdpowiedzUsuń
  6. Twoja aranżacja jest niesamowita!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie urządzone pomieszczenie. Masz mnóstwo pomysłów, a ciekawostki idealnie dopełniają całokształt wpisu ;>

    OdpowiedzUsuń
  8. Super! Uwielbiam Twoje posty, są bardzo inspirujące :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Aranżacje świetne jak zwykle. Może wykorzystam pomysł na taras :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne wnętrza, sama bym takie zrobiła w swym apartamencie! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna aranżacja , Świetny pomysł ! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwsze wnętrze jest super!

    OdpowiedzUsuń
  13. Genialne, chcialabym miec taki talent do tworzenia wnetrz.
    EleganckaRarity

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow, bardzo mi sie podoba. Jestem zaskoczona taka kreatywnoscia

    OdpowiedzUsuń
  15. Wnętrze z tarasem genialne. Natomiast inspiracje nie przypadły mi do gustu. Pierwsze wnętrze jest dla mnie za puste, natomiast drugie kompletnie nienaturalne, wygląda jak dwa oddzielne pokoje, zupełnie nie mające nic ze sobą wspólnego, uważam, że jest tam zła perspektywa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cherry Coelho, wiem że już późno, ale te obrazki są tak ze sobą sklejone - samo tło + zrobiony na tym tle pokój :D

      Usuń
  16. Jak zwykle świetny post i przydatne rady :D

    OdpowiedzUsuń