2024/04/14

Drogo vs tanio


Czołem! Dzisiaj porównuję spodnie z Runway i Wild Candy, które mimo wielu różnic wydają mi się jednak dosyć podobne i na pewno mogą być używane w zbliżonych do siebie kreacjach. Spodnie z Runway są trochę bardziej eleganckie, mają kant i matowy materiał. Wersja z Wild Candy jest błyszcząca, bez kantu. Ich wspólnym mianownikiem jest jednak kolor i podobny krój, czyli prosta nogawka.


W obu wersjach stylizacji użyłam topów z bufiastymi rękawami, kopertówek, oraz butów ze spiczastymi noskami. Jak dla mnie każde ze spodni "dają radę" i są stanowią świetne bazy stylizacji. 
A Wy co myślicie o spodniach? Macie obie wersje?

3 komentarze:

  1. Nie mam tych spodni, graficznie bardziej podobają mi się spodnie z Runway. Stylizacje jak zawsze klasa, fajnie wykorzytałas tańszą wersję, nie bije po oczach ten polysk :D

    Ksante

    OdpowiedzUsuń
  2. To tak bardzo nie mój kolor, więc nie mam żadnych z tych spodni. Obie stylizacje super. Wolę jednak te z Runway bo przeszkadza mi ten błysk

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny pomysł na te spodnie. Mi też osobiście bardziej podobają się te z runway ale dla tych którzy nie mają zbyt dużo pieniędzy te tańsze z wild candy też dają radę :) a nawet powiem więcej! Ta druga stylizacja bardziej mi się podoba :D

    Kowalska

    OdpowiedzUsuń