2024/04/05

LOOKBOOK: YH


Hejka! Stara sprawa, bo ostatnia kolekcja YH była już dosyć dawno temu, ale u nas nic nigdy nie było na czas, więc chyba jesteście już do tego przyzwyczajeni i mam nadzieję, że nikomu jakoś bardzo to nie przeszkadza. Lepiej późno niż wcale =D 

Okej, przechodząc do kolekcji - drogo i niepraktycznie. Wszyscy to wiemy. Ale ubrania z YH zawsze schodzą jak na pniu. Nawet teraz wyprzedało się jakieś 95% kolekcji, mimo że ubrań było naprawdę sporo i założę się, że nie jedna osoba skończyła tego dnia z wyczyszczonym kontem =D Ja kupiłam coś z biżuterii, torebkę, buty, spódnicę, dwie długie suknie i jedną krótką sukienkę. Podoba mi się fakt, że można było przebierać w dodatkach i dało się znaleźć coś więcej niż tylko same suknie. A Wy co sądzicie?

ROCKA


ANULCIA345



IZOLDA1996-K





LAVISH

4 komentarze:

  1. Ładna była ta kolekcja i super są Wasze stylizacje ^.^

    Kowalska

    OdpowiedzUsuń
  2. Tęsknię za kolekcjami YH, które zawierały codzienne stylizacje gwiazd. Mam trochę dość tych wieczorowych sukni i garniturów. Dlatego w tej kolekcji ucieszyłem się z dość dużej ilości dodatków. Wiadomo, dla mnie must have to torebka Chanel. Właśnie z nią bardzo podobają mi się stylizacje z powyższego lookbooka. Zaś z tych kreacji na czerwony dywan wybieram pierwsze od Rocki i Izoldy, rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam problem z YH, bo te ciuchy są serio piękne, ale bezużyteczne. Stylizowanie sukni wieczorowej jest ... żadnym wyzwaniem i mnie to denerwuje :D Niemniej jednak musiałam zakupić ta czarną bo jest przeboska *-* Wasze stylizacje są na prawdę świetne. Najbardziej podoba mi się 3 od Rocki (mogłabym się tak ubrać) i ostatnia Lavish

    OdpowiedzUsuń
  4. Kupiłam z tej kolekcji tylko torebkę, reszta trochę niepraktyczna... Oczywiście po Waszych stylizacjach spodobało mi się więcej rzeczy. 2 i 3 od Rocki, 1 od Anulci i Izoldy i oraz pierwsza od Lavish to moje top :D

    Ksante

    OdpowiedzUsuń