2024/06/30

DROGO VS. TANIO


Hej! Już od dawna planowałam zabrać się za te torebki, ale dopiero teraz znalazłam czas i chęci, żeby to zrobić. Chyba nie miałam na nie żadnego dobrego pomysłu aż do teraz :) 

Jak widać torebki są baaaardzo do siebie podobne, różnią się tylko kolorem, co może być przeszkodą, ale może być też plusem. Mnie stylizowało się lepiej akurat brązową. Duża różnica w cenie, mała w wyglądzie. Jak dla mnie brązowa również mogłaby być z limitowanego sklepu, ponieważ jej wykonanie nie odstaje zbyt bardzo od tej czarnej. A Wy co sądzicie?


Stylizacje - tak jak torebki, również są w innych kolorach. I tutaj różnice się kończą, bowiem w obu przypadkach postawiłam na długie spódnice, złote dodatki, sandałki na szpilce i przezroczyste topy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz