2024/06/23

LOOKBOOK: LIMITED EDITION


Czołem! Na Stardollu jakiś czas temu pojawiła się nowa kolekcja Limited Edition, więc trzeba to  odnotować u nas na blogu :D Z racji tego tradycyjnie przygotowaliśmy lookbook.
Sama kolekcja była dosyć spora, obejmowała aż 3 piętra. Mieliśmy duży wybór jeśli chodzi o dodatki (torebki, biżuterię) oraz buty, z których również można było wybierać. Mnie najbardziej spodobał się czarny blazer z diamentową aplikacją w kształcie łabędzi, który na szczęście zdążyłam kupić :D
Dajcie znać co Wam najbardziej przypadło do gustu z całej kolekcji i czy zrobiliście jakieś zakupy, a ja zostawiam Was z naszymi stylizacjami :)

ANULCIA345



IZOLDA1996-K



ROCKA

__________________________________

A gdybyście chcieli sobie przypomnieć poprzednie kolekcje to zapraszam do świeżo zaktualizowanego postu o historii Limited Edition -> KLIK
 

5 komentarzy:

  1. Ja jestem biedakiem na stardollu nie kupuję takich drogich ubrań hahaha :) Ale kolekcja fajna i ten post z historią też bardzo ciekawy. A ze stylizacji najbardziej mi się podobają: 1 Anulci, 1 Izoldy i 4 Rocki - fajne kolorki!
    Kowalska

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zawsze przegapiam wszystkie limitowane kolekcje w piątki, mam inne zajęcia wtedy ;) Mało co i tak mi się podobało. Lubię przepych w wydaniu Izoldy - stylizacja nr 2 i elegancję od Rocki - stylizacje 1 i 2 :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolekcja była naprawdę fajna, podobało mi się sporo rzeczy, dlatego pokusiam się nawet o SS. Chyba jedna z top rzeczy to był kapelusz z frędzlami. Podobał mi się też "top" z ważką, ale nie kupiłam, bo nie miałam na niego pomysłu w głowie.
    Bardzo podobaja mi się stylizacje Anulci, druga Izoldy i czwarta Rocki :D

    Ksante

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i ekstra, że kolekcje LE na blogu są zaaktualizowane! Lubię z nostalgią czasem zobaczyć co było kiedys :D

      Usuń
  4. Kolekcja była spoko, ale nie jestem fanką tak oryginalnych ubrań bo nie umiem ich wystylizować i kupiłam tylko 3 rzeczy :D Moje stylizacje też takie najbiedniejsze hahaha. Strasznie podoba mi się 1 stylizacja Anulci - tak mogłabym się ubrać na wakacjach. Od Rocki moje ulubione to 2 i 3 ♥

    OdpowiedzUsuń