2022/10/23

Historia Limited Edition


Już dawno temu przygotowałam ten post, ale wisiał tak sobie w roboczych bez jakiegokolwiek komentarza. Doszłam jednak do wniosku, że nie trzeba żadnego komentarza. Tę markę albo się uwielbia, albo ma się ją gdzieś. Nie wiem czy jest gdziekolwiek w stardollowej blogosferze post tego typu. Pewnie tak, nawet sama na taki trafiłam, aczkolwiek już od dawna nieaktualizowany. Postanowiłam więc zrobić aktualizację i na dzień dzisiejszy mamy tych kolekcji aż 48! Może będę aktualizować ten post, może nie. Ale z tego co zebrałam jak do tej pory bierzcie i czerpcie pełnymi garściami :D

No i koniecznie napiszcie czy lubicie tę markę. Czy czekacie na nią czy jest Wam raczej obojętna?


1 KOLEKCJA



2 KOLEKCJA




3 KOLEKCJA




4 KOLEKCJA






5 KOLEKCJA






6 KOLEKCJA






7 KOLEKCJA





8 KOLEKCJA





9 KOLEKCJA




10 KOLEKCJA




11 KOLEKCJA





12 KOLEKCJA





13 KOLEKCJA






14 KOLEKCJA






15 KOLEKCJA






16 KOLEKCJA






17 KOLEKCJA





18 KOLEKCJA





19 KOLEKCJA






20 KOLEKCJA





21 KOLEKCJA






22 KOLEKCJA






23 KOLEKCJA






24 KOLEKCJA





25 KOLEKCJA





26 KOLEKCJA





27 KOLEKCJA





28 KOLEKCJA





29 KOLEKCJA





30 KOLEKCJA




31 KOLEKCJA






32 KOLEKCJA





33 KOLEKCJA





34 KOLEKCJA




35 KOLEKCJA



36 KOLEKCJA




37 KOLEKCJA




38 KOLEKCJA




39 KOLEKCJA




40 KOLEKCJA




41 KOLEKCJA




42 KOLEKCJA





44 KOLEKCJA



45 KOLEKCJA




46 KOLEKCJA



47 KOLEKCJA



48 KOLEKCJA




49 KOLEKCJA






50 KOLEKCJA





51 KOLEKCJA



źródła zdjęć: blogi - Stardoll i My, Underneath Stardoll, The Stardoll Lookbook

12 komentarzy:

  1. Z jednej strony bardzo dużo juz bylo kolekcji LE, ale z drugiej ten sklep ma już tyle lat . Patrząc na te kolekcje, widzę jak bardzo zmieniała się moda i różne trendy na przestrzeni lat. W zasadzie kolekcje LE zawsze były taka kwintesencją tego, co teraz modne. Ileż to marek tutaj się znalazło! Chanel, Fendi, Gucci, YSL, Balenciaga, Vetements, LV, Bottega Veneta, Jacquemus, Alessandra Rich i wiele, wiele innych, również mniej znanych. Wśród wieku niezwykłych projektów znalazło się też miejsce na kilka koszmarków - jak dla mnje recolor LE byl ohydne, a do tego kolekcje 3, 9, 10, 17 - 20, 47 i 48 tez w sumie nie zachwycały. Warto też wspomniex, że przy okazji dostaw można również nabyc piekne wnętrza! Uwielbiam chociażby 27, 29 38, 39 i 47. Akurat to ostatnie posiadam... mam malo ubran z LE, podoba mi sie jeszcze chyba z 60 😅 moje ulubione kolekcje to 6, 8, 22, 25, 27 - 33 (29 to zloto!!!!), 38, 39 😍

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatni raz kupiłam coś z kolekcji 37. Grubo ponad połowę pamiętam ze sklepów. Większość rzeczy, które mi się podoba, są ze starszych kolekcji.

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię LE, doskonale pamiętam jedne z pierwszych kolekcji i pierwszą rezcz, którą kupiłam (9 kolekcja, 2 sukienka z drugiego piętra) :D Serduszko szybciej biło, że mnie na nią stać, do tej pory ją uwielbiam.
    Mam sentyment do tego sklepu, lubiłam od czasu do czasu zobaczyć stare kolekcje i popatrzeć na rzeczy, które mi się podobają (dlatego super, że stworzyłaś taki post!).
    Niektóre kolekcje bombowe, inne mniej udane i totalne klapy, ale w końcu nie zawsze musi być coś ekstra ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojeeeju jakie flashbacki mam odblokowane!
    Super, że ten post powstał, fajnie jest obczaić że ich było AŻ TYLE.
    Pamiętam wszystkie dosłownie. Jak pierwsza była zapowiedziana to ludzie po prostu oszaleli jak zobaczyli te ceny :D Najstarszą rzecz miałam z 3, ale sprzedałam. Obecnie mam jeszcze legginsy w dziury z 5 kolekcji.
    Moimi ulubionymi w tamtym okresie była 4 i 5 (totalnie mój styl wtedy) Miałam szarą sukienkę z kokardą którą sprzedałam potem za ss. 9, 10 i 12 to jakiś żart, nie znam nikogo komu się podobały te dostawy, no chyba że Keira-V (kto ją zna ten jest tak stary jak ja) Teraz najbardziej podoba mi się chyba 21 i 27. Nigdy specjalnie nie czekam na LE, ale jak coś mi się spodoba i cudem zdążę no to kupuję :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiałam projekty Keiry i jej kiczowaty styl, to były czasy :D

      Usuń
    2. Robiła projekty koszulek ze słodkimi nadrukami :D Ludzie bardzo chętnie od niej kupowali, była tego czasu chyba top projektantką. Ogółem zapamiętałam ją jako opaloną, z platynowymi włosami i największym rozmiarem biustu xD Taka kiczowata, ale słodka lalka.

      Usuń
  5. Miło poprzypominać sobie starsze kolekcje :D Ja jestem na Stardoll od 1 kolekcji LE, a pierwszą rzeczą jaką kupiłam była sukienka z 3 kolekcji, ta pudrowo-fioletowa w ciapki. 4 kolekcja to był szał, te bluzki z twarzami i czachami. Marzyłam o nich, ale rozeszły się w kilka sekund. Wtedy też chyba furrorę robiła HarajukuGirlPL i jej projekty z czaszkami, kochałam je haha xD Lubię dodatki z LE - buty, torebki, biżuterię itp. Je zawsze kupuję jak coś mi wpadnie w oko. Z ciuchami jest różnie, czasem się na coś skuszę, ale zazwyczaj i tak później nie noszę tych rzeczy :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam z 2/3 rzeczy z 47 kolekcji, ogólnie to nie przepadam

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny post i fajnie, że coś takiego powstało!

    Pomiędzy kolekcją 47 (tą z tłem z palmami), a 48 (tą z zielonkawym tłem) była jeszcze jedna kolekcja, tło było białe, a kolekcja składała się z JPG Couture, Valentino i Iris Van Herpen.
    http://thestardolllookbook.blogspot.com/2022/04/l-i-m-i-t-e-d-e-d-i-t-i-o-n-styled-by.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za czujność! Post został zaktualizowany :)

      Usuń
  8. https://stardollrares-blog.tumblr.com/post/61769627991/leseptember2013

    OdpowiedzUsuń